niedziela, 25 października 2015

"Żyj zdrowo i aktywnie z Anną Lewandowską" Anna Lewandowska



Moda na zdrowy styl życia rozkwita, ale Anna Lewandowska w swojej książce buntuje się przeciwko użyciu słowa „moda”, pisząc: „Moda to zjawisko, które przemija. A ja marzę, żeby ludzie żyjący zdrowo stali się większością w społeczeństwie. Na stałe".

Takie życie stało się jej pasją, do takiego inspiruje i motywuje czytelników, pomagając im w dobrych codziennych wyborach żywieniowych i zachęcając do aktywności fizycznej. A wszystko to wzbogaca autorskimi przepisami i zestawami ćwiczeń, opiniami ekspertów i... pięknymi zdjęciami.

Jeśli chcesz zmienić złe nawyki na dobre, być zdrowym, mieć dobre samopoczucie i cieszyć się życiem – przeczytaj tę książkę.
Opis książki





Autor: Anna Lewandowska
Język oryginalny: polski
Kategoria: Hobby
Gatunek: uroda i zdrowie
Forma: poradnik
Rok pierwszego wydania: 2014
Liczba stron: 272



     Zazwyczaj w przypadku zaczęcia jakiejkolwiek aktywności fizycznej więcej o tym mówię niż rzeczywiście robię. Książkę pożyczyłam od dobrej duszy aby dowiedzieć się co nie co o zdrowym odżywianiu i aktywności zanim wreszcie wezmę się za siebie, swoją zbyt dużą wagę oraz nędzne zdrowie. 
     Kilka książek dotyczących odchudzania, czy samego stricte zdrowego odżywiania, już przeczytałam i niestety po nich były jedynie kilkudniowe zrywy "brania się za siebie". Bardzo łatwo się poddawałam, nigdy nie miałam tej motywacji aby żyć zdrowo. Co tam zbyt wysoka waga, co tam słabe zdrowie - nie potrafiłam utrzymać swoich postanowień dłużej niż tydzień. Teraz trafiłam na pozycję Anny Lewandowskiej i mam nadzieję, że wreszcie coś się zmieni. Informacje zawarte w tej książce są logicznie pokładane, każda porada poparta odpowiednimi dowodami. Nie ma niczego "wziętego z kosmosu" tylko wszystko oparte na rzetelnych informacjach. Odkąd skończyłam lekturę tej książki udało mi się poczynić kilka ważnych zmian w żywieniu. Nie wyeliminowałam jeszcze wszystkiego co bym chciała jednak jestem na dobrej drodze.
     Egzemplarz miałam pożyczony ale rozważam zakup własnego aby móc w każdej chwili do niego powrócić. Wiele przydatnych informacji, które mogą się w późniejszym czasie również przydać. Każdemu podpasuje inna książka, każdy znajdzie sobie inne natchnienie lecz akurat w moim przypadku po tej pozycji udało mi się wreszcie wziąć za siebie w dłuższym okresie niż tydzień.
     Moja ocena: 9/10.

2 komentarze:

  1. Akurat takie książki mnie nie interesują. Ćwiczę od półtora miesiąca z Mel B i jem mniej o połowę już schudłam 3.5 kg.. A Lewandowska mnie irytuje jak mało kto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja straciłam te 3,5kg w miesiąc po przeczytaniu tej książki :). Mnie jak mało kto to irytuje Chodakowska :P. No ale ważne, że każdy znajdzie coś dla siebie.

      Usuń

Related Posts with Thumbnails