piątek, 23 października 2015

'Czarownica' (Maleficent, 2014) - film




"Czarownica" przedstawia nieznaną historię jednej z najbardziej tajemniczych postaci Disneya - czarnego charakteru z baśni o Śpiącej Królewnie.
Pałająca żądzą zemsty i pragnąca ochronić podległe jej wrzosowiska Diabolina rzuca klątwę na nowo narodzoną królewską córkę Aurorę. Kiedy królewna dorasta, trafia w sam środek waśni między leśnym królestwem, które pokochała, a królestwem ludzi, które odziedziczy. Diabolina zdaje sobie sprawę, że Aurora może być kluczem do zaprowadzenia pokoju pomiędzy królestwami i podejmuje decyzje, które na zawsze odmienią oba światy.









     "Czarownica" to kolejna odsłona historii o Śpiącej królewnie, która w dzieciństwie była moją ulubioną bajką. Co to tej historii mam ogromne wymagania i ciężko mnie zadowolić. Jednak ta wersja jest równie piękna co ta z Disney'a. 
     Nie wiem czy jest coś do dodania w przypadku fabuły. Chyba jedynie to, że jest to historia przedstawiona z punktu widzenia Diaboliny. Cały film zrobiony idealnie. Jak bajka "Śpiąca królewna" była moją ulubioną w dzieciństwie tak teraz ta wersja również zdobyła moje serce.
     Angelina Jolie w roli głównej spisała się idealnie. Bardzo dobra charakteryzacja i jej gra aktorska są jednym z głównych atutów tego filmu. Jedynie aktorka wcielająca się w Aurorę była trochę irytująca ale pasowała swą niewinnością i dziecinnością do całego obrazu przedstawionego w tej produkcji. Również muzyka i wszystkie efekty specjalne współgrały ze sobą tworząc coś niesamowitego. 
     Mi się bardzo spodobał ten film. Oglądałam już wersję z napisami i lektorem. Powracać będę raczej do tej z napisami :). Ogólnie jestem zachwycona tą produkcją i z całego serca ją polecam.
     Moja ocena: 10/10.

4 komentarze:

  1. Hmmm, faktycznie dobre to było jak pamiętam, a ja z reguły nie oglądam takich rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi najbardziej podobała się w tej produkcji Angelina Jolie :).

      Usuń
    2. Oj tak, naprawdę się postarała i teraz już nie wyobrażam sobie, by ktokolwiek inny mógł się pojawić w tej roli. Zresztą to jedna z takich ról, które zaczyna się darzyć aktora/kę sympatią.

      Usuń
    3. Ja już wcześniej lubiłam tę aktorkę ale tutaj wypadła wręcz fenomenalnie!

      Usuń

Related Posts with Thumbnails