poniedziałek, 19 października 2015

'Spadaj, tato' (That's My Boy, 2012) - film






Lekkoduch Dony ma przed sobą nieciekawą perspektywę: jest kompletnie spłukany, a musi zapłacić zaległe podatki. Wpada na pomysł, by zdobyć pieniądze od swojego syna, którego od lat nie widział. Syn to przeciwieństwo ojca: stateczny, odpowiedzialny. I właśnie zamierza wziąć ślub. Czy aby pojawienie się tatusia nie wpłynie na jego plany?











     Nie wiem co mnie podkusiło aby obejrzeć ten film, lecz go zobaczyłam. Nie wiem kiedy nauczę się wreszcie wybierać sobie bardzo dobre filmy. W przypadku tej produkcji uważam, że straciłam swój czas.
     "Spadaj, tato" to film, który nie był bardzo mocno nagłaśniany. Przynajmniej ja uchowałam się nie widząc wcześniej żadnej jego reklamy. Miała to być komedia z Sandlerem w roli głównej. Niestety poziom żartu w tym filmie jest według mnie zatrważająco niski, wręcz żenujący. 'Darcie ryja', gołe baby i dużo przekleństw nie jest czymś co wywołuje  mnie uśmiech na twarzy ani rozśmiesza. Sama historia bardzo przewidywalna i niczym nie wyróżniająca się na tle innych amerykańskich komediowych produkcji.
     Gra aktorska - Adam Sandler oraz Andy Samberg kojarzą mi się tylko z komediami, które z lepszym lub gorszym skutkiem wywołują u mnie uśmiech na twarzy. Tutaj nie sprawdzili się oni nadzwyczaj dobrze. Byli znośni ale kolana się pode mną nie ugięły.
     Mi się ten film w ogóle nie podobał i będę go odradzać każdemu kto miałby jednak chęć obejrzenia tego stworka.
     Moja ocena: 1/10.

3 komentarze:

  1. Po komedii z Sandlerem można się było tego spodziewać, facet z biegiem lat obniża sobie poprzeczkę. No a tutaj istotnie żenada. Przez chwilę zastanawiałem się czy uda im się balansować na cienkiej granicy jak w przypadku "American Pie", ale nie.
    Szczęśliwie Vanilla Ice trochę to podźwignął w moich oczach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie nawet Vanilla Ice wypadł niezbyt, choć na tle innych w tym filmie to może nawet nawet :P.

      Usuń
    2. No weź! te jego miny i pozy. Epickie :D I ten szalony rajd, by zdążyć na ślub. Mi się to akurat podobało.

      Usuń

Related Posts with Thumbnails