piątek, 9 października 2015

"Kochając pana Danielsa" Brittainy C. Cherry



To historia wielkiej miłości. Takiej, która zdarza się wtedy, gdy na swojej drodze spotkasz prawdziwą bratnią duszę. Mężczyznę, którego śmieszy to, co bawi ciebie. Mężczyznę, który mówi to, co sama chcesz powiedzieć, który myśli jak ty.
Ja spotkałam pana Danielsa. Chociaż wiem, że nasza miłość nie miała prawa się wydarzyć, nie żałuję ani jednej chwili. 
Nasza historia to nie tylko opowieść o miłości. Opowiada także o rodzinie. O stracie. O byciu żywym. Jest pełna bólu ale także pełna śmiechu. To nasza historia.
Z tych wszystkich powodów nigdy nie przeproszę za to, że kochałam pana Danielsa.
 Opis książki







Autor: Brittainy C. Cherry
Tytuł oryginalny: Loving Mr. Daniels
Język oryginalny: angielski
Tłumacz: Dyrek Katarzyna Agnieszka
Kategoria: Literatura piękna
Gatunek: społeczna, obyczajowa
Forma: powieść
Rok pierwszego wydania: 2014
Rok pierwszego wydania polskiego: 2015
Liczba stron: 300



     Po wielu zachwytach czytelników nad tą książką w końcu wzięłam się w garść i ja również ją przeczytałam. Gdy wreszcie ją skończyłam bardzo żałowałam, że w ogóle po nią sięgnęłam... 
     Początek książki obiecywał wiele. Miałam nadzieję na dużą dawkę wielu skrajnych emocji, zdarzeń które na długo zapadną w mojej pamięci. Niestety im dalej brnęłam w historię, tym więcej dostawałam pseudo miłosnych rozterek mało zrównoważonej siksy. Poziom podobny trochę do książek z serii "Rywalki". Niestety ta tematyka nie jest dla mnie. 
     Bohaterowie też nie popisali się swoim charakterkiem. Wszyscy zlewający się w jedną całość, tworzeni trochę jakby 'od niechcenia', momentami na siłę starający się czymś wyróżnić na tle innych. Po lekturze tej pozycji nie potrafiłabym napisać charakterystyki żadnej z postaci, gdyż byli nudni i mdli. 
     Styl autorki nie powala na kolana. Niby jej pióro jest lekkie ale na pewno przyjemnie się nie czytało tej książki. Nie wiem na ile tutaj kwestia tłumacza czy samej pisarki lecz język trafi raczej dla dziewczynek na przełomie podstawówki i gimnazjum niż do osoby mającej już powyżej 18 lat. 
     'Wysoka' ocena jedynie za początek, który zrobił mi nadzieję na lepszą lekturę. Ja żałuję poświęconego czasu na tę książkę i odradzam ją każdemu kto jeszcze jej nie przeczytał.
     Moja ocena: 2/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails