wtorek, 29 marca 2022

Stosik książkowy Q1/2022

Obiecałam sobie w tym roku, że będę kupować znacznie mniej książek. Choć pojawiło się w przeciągu ostatnich trzech miesięcy kilka nowości na mojej półce to jednak i tak jestem z siebie zadowolona - kupiłam znacznie mniej w porównaniu z tymi co udało mi się wreszcie sprzedać w tym samym okresie. Serdecznie zapraszam Was na moje nowe pozycje książkowe z pierwszego kwartału 2022 roku.
 
 
 
Zakupy własne - KSIĄŻKI PAPIEROWE
 
 
"Jak kierować myślami? O mocy hipnoterapii i odzyskiwaniu kontroli nad życiem" Lisa Bitzer, Thimon von Berlepsch
"Gdy ciało i dusza wysyłają s.o.s. Jak przyczyny chorób odnaleźć w psychice?" Alexander Kugelstadt
"To, co zakazane" Tabitha Suzuma
"Mgły Tangeru" Cristina López Barrio
"Hiacynt. PRL wobec homoseksualistów" Remigiusz Ryziński
 
 

"Pewna siebie kobieta. Jak stanowczo mówić "nie", z radością mówić "tak" i nie tracić głowy w najtrudniejszych sytuacjach?" Katty Kay, Claire Shipman
"Kobiety, które martwią się za bardzo" Holly Hazlett-Stevens
"Wszystko, co zawdzięczasz sobie. Jak odzyskać kobiecą siłę i pewność siebie" Élisabeth Cadoche, Anne de Montarlot
"Pokochaj siebie. Jak zbudować dobrą relację z samą sobą" Silvia Congost
"Córka mordercy" Jenny Blackhurst
"Czując. Rozmowy o emocjach" Agnieszka Jucewicz
 
 

Po wszystkie te pozycje mam ochotę sięgnąć od razu, jednak wiem, że jest to niewykonalne. Który z powyższych tytułów polecacie w pierwszej kolejności?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails