środa, 30 grudnia 2020

Stosik książkowy Q4/2020

Niebawem czwarty kwartał 2020 roku się zakończy i oczywiście przez ostatnie trzy miesiące bardzo dużo książek pojawiło się na moich półkach. Chciałabym wreszcie aby te stosy trochę się zmniejszały, jednak nie będę się już oszukiwać, że jest to w moim przypadku bardzo realny cel. Na przyszły rok nie narzucam sobie żadnych ograniczeń, gdyż wiem, że na mnie to nie działa. A nuż się uda bez nakładania sobie presji :)? Serdecznie zapraszam Was na mój bookhaul z ostatnich trzech miesięcy.

 

Zakupy własne - KSIĄŻKI PAPIEROWE

"Psychopaci" Stephen Seager
"Dzieci prawdy i zemsty" Tomi Adeyemi
"Testamenty" Margaret Atwood
"Ktoś tu kłamie" Jenny Blackhurst
"Matka jej córki" Daniela Petrova
"Złe dzieci" Dominik Rutkowski
 


"Kontra" Wojtek Miłoszewski
"Kwestia ceny" Zygmunt Miłoszewski
"Chłopcy Jo" Louisa May Alcott
"Republika smoka" Rebecca F. Kuang
"Dziewczyna z Neapolu" Lucinda Riley
"Ludzie na drzewach" Hanya Yanagihara
 
 

"Klawisze" Drauzio Varella
" Zabić smoka. Ukraińskie rewolucje" Katarzyna Kwiatkowska–Moskalewicz
"Miasto Biesów. Czekając na powrót cara" Albert Jawłowski
"Nienawiść Sp. z o.o. Jak dzisiejsze media każą nam gardzić sobą nawzajem" Matt Taibbi
" Ludzkie potwory. Kobiety Mansona i banalność zła" Nikki Meredith
"Złap i ukręć łeb. Szpiedzy, kłamstwa i zmowa milczenia wokół gwałcicieli" Ronan Farrow
 
 

"Do dziś liczymy zabitych. Nieznana wojna w Sri Lance" Frances Harrison
"Nie przeproszę, że urodziłam. Historie rodzin z in vitro" Karolina Domagalska
"Niedziela, która zdarzyła się w środę" Mariusz Szczygieł
"Karawana kryzysu. Za kulisami przemysłu pomocy humanitarnej" Linda Polman
"Serce pasowało. Opowieść o polskiej transplantologii" Anna Mateja
"Niepowtarzalny urok likwidacji. Reportaże z Polski z lat 90." Piotr Lipiński, Michał Matys
"Cokolwiek powiesz, nic nie mów. Zbrodnia i pamięć w Irlandii Północnej" Patrick Radden Keefe
 
 
 
E-BOOKI
 
 
"Moja siostra morduje seryjnie" Oyinkan Braithwaite
"Uwikłane" Caroline O'Donoghue
"Moja mroczna Vanesso" Kate Elizabeth Russell
 
 
 
"Nie krzycz" Marcel Moss
"Nie wiesz wszystkiego" Marcel Moss
"Precedens" Remigiusz Mróz
 
 
 
Prezenty znalezione pod choinką :)
 
 
"Trudna miłość. Mama i ja" Regina Brett
"Dracul" Dacre Stoker, J. D. Barker
"Cuda za rogiem" Keigo Higashino
"Przeminęło z wiatrem. Wydanie ilustrowane" Margaret Mitchell
"Biały ptak" R.J. Palacio
 


"Mówili, że jestem zbyt wrażliwa" Federica Bosco
"Na sygnale" Lysa Walder
"Pacjent" Sebastian Fitzek
"Hashimoto. Jak w 90 dni pozbyć się objawów i odzyskać zdrowie" Izabella Wentz
"Co jeść, by pozbyć się objawów hashimoto" Izabella Wentz

 
 
W ostatnim czasie zdecydowałam się na wiele reportaży z Wydawnictwa Czarne i mam nadzieję, że się nimi nie zawiodę, gdyż poruszane w nich tematy ogromnie mnie interesują. Również nie mogło obyć się w ostatnim czasie bez książkowych prezentów świątecznych, czyli dobrej dawki literatury :). Część dostałam od Mikołaja (1), a część sama sobie zrobiłam jako prezent "imieninowo-urodzinowo-gwiazdkowy" (2). Jednak jak na mnie postawiłam ostatnio na małą ilość e-booków, lecz i tak nadal mam co czytać i widać to na załączonych obrazkach :). Noc sylwestrowa, jak i następny cały rok, szykują się u mnie mocno zaczytane!

4 komentarze:

  1. Bardzo fajne wydają się te książki, nie jedną z nich bym przeczytała 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda mi się w nadchodzącym roku je przeczytać, jeśli nie wszystkie, to chociaż większość :).

      Usuń
  2. Czytałam "PAcjenta".
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam wiele pozytywnych opinii o tej książce i mam nadzieję, że również się z nią polubię :).

      Usuń

Related Posts with Thumbnails