środa, 16 grudnia 2020

'Grinch' (The Grinch, 2018) - film

 
 
 
 
 
 
 
 
Grinch znów powraca, by zepsuć wszystkim ten szczególny świąteczny czas. Mieszkańcy Ktosiowa z niecierpliwością oczekują Białego Bożego Narodzenia, najpiękniejszego czasu w roku. I tylko on, zielony stwór Grinch, nie znosi świąt i zrobi wszystko, by je zepsuć.
 
 
 
 
 
 
 
     Mam wrażenie, że od bardzo dawna nie widziałam porządnej animacji, która byłaby w stanie poprawić mi humor. Z racji zbliżających się Świąt Bożego postanowiłam obejrzeć produkcję pt. "Grinch" z 2018 roku, która pojawiła mi się w proponowanych na platformie Netflix. Choć nie jest to animacja idealna w każdym calu to bardzo miło spędziłam z nią swój wolny czas.
     Mieszkańcy Ktosiowa przygotowują się do nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia, jednak Grinch zamierza im popsuć ten magiczny czas... Mało kto wie, dlaczego tak bardzo nienawidzi tego okresu, lecz prawda może w końcu wyjść na jaw. Choć fabuła jest mocno przewidywalna to jednak bardzo dobrze mi się oglądało tę animację. Było wiele momentów, dzięki którym na mojej twarzy pojawił się uśmiech, a niektóre rymowane teksty były według mnie świetne. Czuć jednak, że jest to produkcja przeznaczona dla nieco młodszego odbiorcy niż ja, lecz nie odebrało mi to przyjemności z seansu. Miłe dla oka efekty i świąteczny klimat, którego u mnie brakuje pomaga mi w przetrwaniu tego okresu, choć nie zastąpi prawdziwych Świąt. Nie widziałam jeszcze 'oryginalnej' wersji w której występuje tytułowy zielony stwór, lecz po tym co tu dostałam z wielką chęcią zobaczyłabym ten bardziej upiorny wariant.
     Nie wiem, co jeszcze mogę napisać o animacji "Grinch". Może i wyszło krótko oraz chaotycznie ale jest to po prostu ciepła produkcja, którą można obejrzeć w zimny grudniowy wieczór i choć trochę wczuć się w odpowiedni klimat.
     Moja ocena: 7/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails