czwartek, 31 grudnia 2020

Podsumowanie grudnia 2020

 

 
Grudzień dobiega końca i z jednej strony czuję ulgę, że ten miesiąc, jak i rok, dobiega końca. Z pewną dozą nieufności będę wchodzić w nadchodzący 2021, jednak najpierw zapraszam Was serdecznie na krótkie podsumowanie czytelniczo-filmowe mijającego miesiąca. 
 
 
 
 
 
Grudzień książkowo
 
- liczba przeczytanych książek: 10
- łączna liczba stron: 3 352
 
Grudzień pod względem książkowym był całkiem udany. Były lepsze i gorsze pozycje, jednak nie było żadnej katastrofalnie złej książki, przed którą mogłabym Was ostrzegać. Natomiast z czystym sumieniem mogę polecić "Daisy Jones & The Six" czy też z powieści świątecznych "Szczęście z piernika" oraz "Wigilijny pech". Każdy znajdzie tu coś dobrego dla siebie :).
 
 
Grudzień filmowo
 
- liczba obejrzanych filmów: 1
 
Może i ten wynik nie jest tak imponujący, jednak nie żałuję, że poświęciłam swój czas na tę animację. Po dłuższą moją opinię na jej temat serdecznie zapraszam do całego wpisu o niej - o TU.
 
 
Jestem bardzo zadowolona ze swojego wyniku, w szczególności, że w Święta poświęciłam jednak czas najbliższym, którzy tego potrzebowali, a nie na czytanie książek czy oglądanie filmów/seriali. A jak u Was wypadł ten miesiąc :)? Mam nadzieję, że udało Wam się trafić na perełki.

2 komentarze:

  1. Brawo!
    Piękny wynik!
    Przez śmierć dziadka i pogrzeb dzień przed Wigilią jakoś nie miałam głowy do książek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi :(. Wiem przez co przechodzisz, u mnie w rodzinie kilka lat temu w okolicach Wigilii również był pogrzeb.

      Usuń

Related Posts with Thumbnails