niedziela, 27 października 2019

'Narodziny gwiazdy' (A Star Is Born, 2018) - film






Cooper wciela się w rolę Jacksona Maine’a, gwiazdora muzyki country, którego kariera chyli się ku upadkowi, kiedy odkrywa utalentowaną, nieznaną nikomu piosenkarkę Ally (w tej roli Lady Gaga). Kiedy między tą dwójką wybucha płomienny romans, Jack nakłania Ally do wyjścia z cienia i pomaga jej osiągnąć sławę. Jednak gdy kariera Ally w szybkim tempie przyćmiewa dokonania Jacka, jest mu coraz trudniej poradzić sobie z własną gasnącą gwiazdą.






     O filmie "Narodziny gwiazdy" z wyśmienitą obsadą aktorską było w okolicach jego premiery bardzo głośno. Zebrał bardzo wiele pozytywnych recenzji, jak i wielu ludzi z mojego otoczenia zachwycało się tą historią. Dość długo zbierałam się za obejrzenie tej produkcji z obawy czy również i ja będę w stanie docenić to co zachwalało tak znaczne grono osób.
     Przypadkowe spotkanie Ally z gwiazdą muzyki country, Jacksonem, zmienia ich życie. Ich rozwijająca się relacja doprowadza do różnych zaskakujących zdarzeń, dzięki którym mają okazję się rozwinąć, jak i mogą pociągnąć ich na dno. Przyznam, że sama historia według mnie nie jest aż tak bardzo zaskakująca jak mogłabym się spodziewać po wielu zachwytach, jednak wykonanie sprawiło, ze nie mogłam się oderwać od filmu. Większością piosenek, które mamy tu okazję posłuchać jestem oczarowana. Doprowadziło to nawet do tego, że będąc po seansie w empiku zakupiłam sobie płytę z soundtrackiem z tej produkcji.
     Gra aktorska - ogół bardzo mi się spodobał i mam pozytywne wrażenie z całości. Jednak były momenty, gdy bardziej przyglądając się sposobowi wcielania się w postacie nie zawsze byłam przekonana co do naturalności. Może to tylko moje dziwne postrzeganie świata, lecz pomimo niektórych szczegółów nie mogę nic większego zarzucić aktorom.
     Podsumowując - pomimo moich obaw nie żałuję, że wreszcie zdecydowałam się obejrzeć "Narodziny gwiazdy". Choć aż tak bardzo nie piszczałam z zachwytu podczas seansu to moim zdaniem ten film jest wart uwagi. Naprawdę dobrze spędziłam swój czas oglądając tę produkcję.
     Moja ocena: 8/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails