wtorek, 9 lipca 2019

'Ostatnie wakacje' (The Last Summer, 2019) - film









W trakcie ostatnich wakacji przed rozpoczęciem zajęć w college’u stojąca u progu dorosłości grupa przyjaciół próbuje szczęścia w dotychczasowych i całkiem nowych związkach.










     Lipiec i sierpień bardzo mocno kojarzą mi się z wakacjami. Ciężko już u mnie z tak długimi wakacjami, urlop mogę dostać maksymalnie na dwa tygodnie a nie na dwa miesiące. Postanowiłam w tej sytuacji pocieszyć się filmem "Ostatnie wakacje". Nie oczekiwałam wybitnej produkcji, więc moje rozczarowanie nią nie było aż tak odczuwalne.
     Grupka przyjaciół, przed rozjechaniem się w różne strony do college'u, spędza swoje ostatnie wakacje chcąc wycisnąć z nich jak najwięcej. Dla każdego z nich oznacza to z goła trochę coś innego. Fabuła tego filmu nie jest jego najmocniejszą stroną. Nie znajdziemy tu wciskającej w fotel akcji, czy wielu emocji, które mogą wywołać jakiekolwiek uczucia w widzach. Mam wrażenie, że dostałam ot, taką prostą historyjkę o różnych ludziach, która nie zgłębiła bardziej żadnej sytuacji. Niczyja historia nie była dogłębnie przedstawiona, a jedynie powierzchownie przedstawiono losy bohaterów. Chyba wolałabym aby zredukowano liczbę postaci, jednak lepiej je wykreowano i w ciekawszy sposób pociągnęli ich historię.
     Gra aktorska na przeciętnym poziomie. Nie zakochałam się w żadnym z aktorów, nie zapragnęłam obejrzeć kogokolwiek w innej odsłonie w kolejnym tytule. Po prostu zrobili co mieli zrobić, czyli odegrać swoje role, lecz nie wzbudzili we mnie wyjątkowych emocji, które przywiązałyby mnie do tego filmu na dłużej. Jedynie podczas seansu nie mogłam oprzeć się myśli, że Halston Sage przypomina mi z wyglądu jedną z polskich youtuberek/booktuberek :).
     Potrzebowałam typowego 'odmóżdżacza' i chyba tylko w takim nastroju mogłam zdecydować się na film "Ostatnie wakacje". W innych warunkach obawiam się, że nie męczyłabym się z nim dłużej niż dziesięć minut. Jestem ogromnie ciekawa Waszych wrażeń, czy ta produkcja nadaje się również na inne sytuacje. Ja w tym momencie nie zamierzam jednak powracać do tego tytułu.
     Moja ocena: 4/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails