poniedziałek, 22 lipca 2019

'Krudowie' (The Croods, 2013) - film






W poszukiwaniu nowego domu staromodny jaskiniowiec musi przeprowadzić rodzinę przez prehistoryczne ziemie. Olbrzymich rozmiarów flora i fauna są już sporym wyzwaniem, jednak prawdziwe komplikacje pojawią się w chwili, kiedy do rodziny dołączy zatrważająco nowoczesny jaskiniowiec, którego poszukiwanie "jutra" zupełnie nie pasuje do poglądów naszego bohatera, hołdującego wczorajszym tradycjom.








     Pomimo prawie trzydziestu lat na karku nadal uwielbiam oglądać animacje. Tym razem mój wybór padł na "Krudowie". Choć wcześniej nie słyszałam nic na jej temat postanowiłam dać szansę i zabrałam się za oglądanie. Pomimo, że było nawet ciekawie, mam wrażenie, że przeważa jednak... przeciętność.
     Krudowie to grupa jaskiniowców, której głowa rodziny nie potrafi zaakceptować zmian a wszystko co nowe wzbudza w nim negatywne emocje. Jednak gdy pojawia się w ich okolicy nowy "współczesny" jaskiniowiec ich świat wywraca się do góry nogami. Historia dość mocno skupia się na relacjach rodzinnych i przełamywaniu własnych barier przed tym co nieznane. Choć nie zawsze wszystko co nowe jest bardzo dobre, to warto dać szansę na rozwój. Fajnie została według mnie przedstawiona relacja ojca z jego ukochaną córeczką. Wiem, że zdarzają się takie sytuacje w życiu realnym, jednak prześmiewczy sposób w jaki zostało to tu ukazane może otworzy niektórym oczy na swoje zachowanie. Wykonanie tej produkcji przyzwoite, polski dubbing też na dobrym poziomie. Jednak czegoś mi tu zabrakło, przez co nie byłam w stanie aż tak dobrze się bawić podczas seansu. Niestety daleko tej produkcji do "Shreka", którego kocham całym serduchem.
     "Krudowie" to animacja, którą warto obejrzeć, lecz nie robi aż tak ogromnie pozytywnego wrażenia. Obejrzałam, było miło ale nie jestem pewna czy mam ochotę do niej powrócić w przyszłości.
     Moja ocena: 6/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails