poniedziałek, 15 lipca 2019

'Był sobie chłopiec' (About a Boy, 2002) - film








Trzydziestokilkuletni playboy Will Freeman odkrywa, że najlepszym miejscem na poznanie kobiety jest koło samotnych matek. Gdy próbuje poderwać jedną z nich, poznaje 12-letniego chłopca, który odmienia jego życie.









     Po opisie filmu "Był sobie chłopiec" nie spodziewałam się arcydzieła kinematografii, a raczej czegoś, dzięki czemu będę mogła miło spędzić wieczór. Również nazwisko jednego z głównych aktorów wpłynęło na to, że zdecydowałam się na obejrzenie tej produkcji. Jak wyszło? Według mnie bardzo przeciętnie...
     Will to trzydziestokilkuletni facet, który nie chce się w życiu ustatkować. Aby podrywać nowe kobiety, decyduje się na pewien akt desperacji - idzie na spotkanie samotnych matek. Zawiązane tam znajomości dość mocno wpłyną na jego codzienne życie. Tak jak się spodziewałam nie jest to historia, która wywoła w widzu wiele skrajnych emocji, nie porusza trudnych tematów. Po prostu dostajemy tu zwykłą komedię z elementami dramatu i nutką romansu. Fabuła jest przedstawiona bardzo prosto, momentami wręcz nużąco, więc oglądanie tego filmu w pozycji leżącej nie było w moim przypadku dość dobrym pomysłem. Jednak zdarzały się czasem sytuacje, które bardziej potrafiły wzbudzić moje zainteresowanie, dzięki czemu cały seans nie był katorgą.
     Gra aktorska bardzo dobra. Moim zdaniem dobór obsady jest idealny, gdyż naprawdę Hugh Grant jako Will oraz Nicholas Hoult w roli Marcusa pasowali do swoich postaci. Nie jestem do końca pewna z czego to wynika ale nie zamieniłabym tych nazwisk w przypadku tych ról na żadne inne.
     "Był sobie chłopiec" to film, który nie powalił mnie na kolana, jednak nie mam aż tak mocnego poczucia straconego czasu. Było miło, ale się skończyło i nie zamierzam wracać do tego tytułu. Może gdybym była młodsza bardziej wzruszyłabym się podczas seansu, jednak w tym momencie widziałam już zbyt wiele podobnych historii.
     Moja ocena: 5/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails