wtorek, 30 kwietnia 2019

Podsumowanie kwietnia 2019




Kwiecień plecień i tak dalej :). Pogodowo było różnorodnie, w życiu prywatnym również wiele się działo. W przypadku książek oraz filmów też nie mogę narzekać. Były wzloty i upadki, jednak przejdźmy do podsumowania książkowo-filmowego kwietnia. Zapraszam do lektury!





Kwiecień książkowo

- liczba przeczytanych książek: 7
- łączna liczba stron: 2688

Największym rozczarowaniem był dla mnie thriller psychologiczny "Pułapka". Miałam nadzieję na coś znacznie lepszego...  Całe szczęście nie zajmuje na moim czytniku zbyt wiele miejsca i łatwo się pozbyć tego tytułu :). Natomiast najlepszą powieścią z którą miałam styczność w tym miesiącu to "Historia pszczół". Mam nadzieję, że kolejna pozycja tej autorki będzie równie dobra, o ile jeszcze nie lepsza.


Kwiecień filmowo

- liczba obejrzanych filmów: 7
 
W przypadku filmów również był u mnie ogromny rozstrzał. Są tu tytułu do których mam nadzieję, że będę miała możliwość w przyszłości powrócić, czyli "Bogowie". Jednak niektóre tytuły będę omijać szerokim łukiem. "Juanita" oraz "Sklep z jednorożcami" to niekoniecznie produkcje o których chciałabym długo pamiętać...
 
 
 
Kwiecień był dla mnie udanym miesiącem. Mam nadzieję, że Wy również bardzo owocnie spędziliście ten czas. Z chęcią poznam Wasze najlepsze tytuły z tego miesiąca :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails