sobota, 13 kwietnia 2019

'Juanita' (2019) - film










Matka trójki dorosłych dzieci szuka nadziei na rozwiązanie nieustających problemów życiowych i sercowych podczas spontanicznego wyjazdu do Montany.










     Film polecała mi pewna znajoma, twierdząc, że jest to naprawdę dobry dramat. Dla mnie tytuł "Juanita" jedyne co może jakkolwiek łączyć z tym gatunkiem to samo określenie. Według mnie to był dramatycznie nudny i niezbyt dobrze pociągnięty film...
     Podobno historia przedstawia losy Juanity, matki trójki dzieci, chcącej rozwiązać swoje wszelkie problemy podczas wyjazdu do Montany. Osobiście podczas seansu tego nie dostrzegałam. Mam wrażenie, że dostałam zlepek przypadkowych ujęć, które mają się w jakikolwiek sposób ze sobą łączyć. Już na samym początku zaczęło irytować mnie przedstawianie treści przez główną bohaterkę wprost do kamery, jakby sobie chciała pogadać z widzem. Nie wiem do końca jaki miał przynieść efekt ten zabieg, jednak ja miałam ochotę przez to porzucić oglądanie tego filmu... Akcja toczy się bardzo leniwie, przedstawione jest tu bardzo mało treści, która mogłaby mnie wciągnąć i wywołać pozytywniejsze emocje, a sporo jest scen po prostu o niczym.
     Gra aktorska - nie jest to bardzo zły aspekt całości, jednak ja nie zapałałam miłością czy innymi pozytywnymi uczuciami wobec tego co dostałam. Może kwestia tego, że treść kompletnie mi nie podeszła i nie potrafiłam obiektywnie spojrzeć na samych aktorów i sposób w jaki wcielają się w swoje role.
     Niestety po seansie tego filmu mam poczucie straconego i źle wykorzystanego czasu. Gdybym wcześniej wiedziała, że jest to tak złe to chociaż bym się na to nastawiła i miała całkowicie inne podejście. Może wtedy sama chciałabym się przekonać czy jest tak źle jak mówią. Ze swojej strony niestety nie mogę polecić tej produkcji, a jedynie radzić by omijać ją szerokim łukiem.
     Moja ocena: 2/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails