sobota, 20 kwietnia 2019

'Carrie Pilby' (2016) - film









Inteligentna, dziewiętnastoletnia samotniczka o niezłomnej moralności dostaje od swojego terapeuty listę celów do zrealizowania przed Nowym Rokiem.










     Na film "Carrie Pilby" zdecydowałam się pod wpływem chwili. Nie wiedziałam czego do końca mogę się spodziewać, gdyż sam opis tej produkcji jest dość ogólny. Choć nie miałam poczucia, że oglądam wybitne arcydzieło, to i tak całkiem dobrze mi się oglądało.
     Samotna nastolatka znacznie odbiegająca swoją inteligencją od rówieśników na jednej z wizyt u swojego terapeuty dostaje listę z zadaniami do wykonania. Choć dla niektórych takie zadania są banalne, dla Carrie wydają się one być nie do przeskoczenia. Pomimo, że zapewne znacząco odbiegam swoim poziomem wiedzy od bohaterki, było wiele momentów w których potrafiłam się z nią utożsamić. Doskonale ją rozumiałam w wielu kwestiach, chociażby 'nietypowy' problem z zawieraniem nowych znajomości. Co prawda podczas seansu nie wyskoczymy z kapci z wrażenia, żadna sytuacja nie wbije nas głęboko w fotel to jest tu coś dzięki czemu nie będziemy się nudzić. Akcja została pociągnięta w płynny sposób, przez co nie miałam momentów w których chciałabym się zdrzemnąć zamiast śledzić to co dzieje się na ekranie.
     Gra aktorska na przyzwoitym poziomie. Niestety nie padłam z wrażenia na widok tego co tu dostałam, lecz nie miałam wrażenia wszechobecnej nijakości. Każda z postaci została bardzo dobrze obsadzona i przedstawiona przez aktorów. Nie napiszę tu nad wyraz pochwalnych peanów na cześć kogokolwiek z tu występujących, lecz nie mam też podstaw by przyczepić się do jakiegokolwiek aktora.
     "Carrie Pilby" to przyjemna komedia, dzięki której można oderwać się od rzeczywistości i wraz z bohaterami przeżywać ich rozterki. Według mnie jest to idealny tytuł na każdą okazję, choć wiem, że nie każdemu może się on spodobać. Polecam jednak samemu przekonać się czy ta historia będzie nam akurat odpowiadać :).
     Moja ocena: 6/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails