czwartek, 31 stycznia 2019

Podsumowanie stycznia 2019



Mam wrażenie, że sylwester był jakby wczoraj a już jest koniec stycznia. Chciałabym napisać, że moje życie trochę się uspokoiło, jednak nadal mam wrażenie, że wszystko gna jak szalone. Całe szczęście dzieje się również sporo dobrego, lecz dzisiaj nie o tym. Serdecznie zapraszam Was na moje książkowe oraz filmowe podsumowanie miesiąca. W porównaniu do poprzedniego roku jest znacznie obfitszy w tytuły :).




Styczeń książkowo

- liczba przeczytanych książek: 6
- łączna liczba stron: 2 424

Jestem na prawdę zadowolona w tym miesiącu z doboru tytułów. Jedynie "Mój największy błąd" to powieść, która niekoniecznie zdobyła moje serce, choć nie powinna trafić do zestawienia najgorszych książek 2019 roku. Reszta pozycji to bardzo dobre albo genialne powieści - do "Cudownego chłopaka" Palacio czy "Nikt nie idzie" Małeckiego jestem pewna, że w przyszłości powrócę.


Styczeń filmowo

- liczba obejrzanych filmów: 6

Niestety pod względem filmowym było znacznie więcej rozczarowań niż w książkach. Tak na prawdę tylko dwa na sześć z tych tytułów uważam za udane. "Cudowny chłopak" to jedna z nielicznych ekranizacji, która mi się spodobała i było bardzo mało elementów do których mogłam się przyczepić. Drugim filmem wartym uwagi jest "Wśród chwastów" - produkcja dostępna na Netflixie.

A jak Wam minął styczeń? Mam nadzieję, że trafiliście na same genialne pozycje :)! Jeśli znacie coś godnego polecenia to napiszcie - z chęcią zapoznam się z perełkami o których mogłam wcześniej nie słyszeć.

2 komentarze:

  1. Styczeń minął mi całkiem nieźle. "Cudowny chłopak" jest... cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że luty będzie jeszcze lepszy! A co do "Cudownego chłopaka" całkowicie się zgadzam :).

      Usuń

Related Posts with Thumbnails