wtorek, 1 stycznia 2019

Plany czytelnicze na 2019 rok

Choć z zeszłorocznej listy książek przeczytałam w ciągu roku jedynie siedem tytułów z pięćdziesięciu dwóch to postanowiłam jednak ponownie stworzyć takie zestawienie. Tym razem trochę krótsze, lecz nie mniej treściwe. 

Oto tytuły które chciałabym przeczytać w 2019 roku:
  1. "365 dni cudowności. Księga wskazań pana Browne’a" R. J. Palacio 
  2. "Alienista" Caleb Carr
  3. "Blackout" Marc Elsberg
  4. "Cień góry" Gregory David Roberts
  5. "Dobra córka" Alexandra Burt
  6. "Emocjonalne SOS" Guy Winch
  7. "Fashion Victim" Corrie Jackson
  8. "Głos serca" Jodi Picoult
  9. "Historia pszczół" Maja Lunde
  10. "Idź, postaw wartownika" Nelle Harper Lee
  11. "Jeździec miedziany" Paullina Simons
  12. "Kształt wody" Guillermo del Toro, Daniel Kraus
  13. "Lolita" Vladimir Nabokov
  14. "Mistrz i Małgorzata" Michaił Bułhakow
  15. "Nikt nie idzie" Jakub Małecki
  16. "Obywatel Coke. Kapitalizm według Coca Coli" Bartow J. Elmore
  17. "Ósme życie (dla Brilki)" Nino Haratischwili
  18. "Promyczek" Kim Holden
  19. "Róża północy" Lucinda Riley
  20. "Szczygieł" Donna Tartt
  21. "Światło między oceanami" M. L. Stedman
  22. "Tancerze burzy" Jay Kristoff
  23. "Uprowadzona" Louise Monaghan, Yvonne Kinsella
  24. "Wichrowe Wzgórza" Emily Jane Brontë
  25. "Zostawiłeś mi tylko przeszłość" Adam Silvera
Tym razem zamknęłam się w zaledwie 25 tytułach, by pozostawić sobie większe pole do wyboru w przypadku innych powieści na jakie miałabym w danym momencie ochotę. Biorę pod uwagę również nowości, które mogą mnie w jakiś sposób zainteresować. Nie chcę już czuć aż takich wyrzutów sumienia, jeśli nie będę sięgać akurat po coś znajdującego się na tej liście. Część z nich pokrywa się z TBR'em z poprzedniego roku, jednak nie oznacza to, że nie mam nadal ochoty przeczytać pozostałych tytułów, które wtedy tam zamieściłam. Nadal wydają mi się one na tyle interesujące, że powinny mi się spodobać. Mam nadzieję, że w tym roku pójdzie mi znacznie lepiej, nie tylko pod względem czytelniczym :). Trzymam sama za siebie mocno kciuki aby 2019 był jeszcze bardziej zaczytany i abym trafiała tylko na te dobre tytuły. I tego samego również i Wam życzę. 

Pod względem prywatnym mam nadzieję, że ten rok będzie jeszcze lepszy niż poprzedni. Życzę tego każdemu! Według mnie wszyscy zasługujemy na szczęście. Choć zeszły rok przyniósł mi wiele życiowych lekcji chciałabym, żebym wreszcie na spokojnie mogła docenić to co dotychczas przeszłam i móc pozytywnie spojrzeć w przyszłość. O tym mam nadzieję, że kiedyś będę miała odwagę podzielić się z Wami na moim drugim blogu.

4 komentarze:

  1. Trzymam kciuki za realizację wszystkich planów. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam planów czytelniczych - :(

    Wiele sukcesów osobistych i zawodowych w 2019r :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem miło jest wybierać książki "na spontanie" i nie uważam, żeby brak planów czytelniczych był zły :D.

      Usuń

Related Posts with Thumbnails