środa, 31 października 2018

Podsumowanie października 2018


Październik już prawie minął. Zaraz listopad, niebawem Święta i koniec roku. Chociaż miałam w tym miesiącu trochę więcej czasu na przemyślenia i tak uważam, że był to bardzo intensywny okres. Mam nadzieję, że teraz już będzie tylko lepiej :).


Październik książkowo

- liczba przeczytanych książek: 7
- łączna liczba stron: 2 424

Na jakość książek w tym miesiącu nie mogę narzekać. Chyba jedynie jestem zawiedziona "Ostatnim pasażerem", który niestety nie zrobił tak dobrego wrażenia jak można by oczekiwać. Wartą uwagi pozycją jest na pewno "Psychologia hejtu (...)", a powieścią, którą chyba najbardziej potrzebowałam w tym miesiącu, była "Wszystko wina kota!" Pani Agnieszki Lingas-Łoniewskiej. Jestem ciekawa innych powieści tej autorki i z chęcią sięgnę po inne tytuły.



Październik filmowo

- liczba obejrzanych filmów: 7
W przypadku filmów znalazło się tu kilka tytułów, które bardzo mi się podobały i zaskoczyły mnie pozytywnie. Jedynym 'rodzynkiem', którego radziłabym unikać to "I Don't Feel at Home in This World Anymore". Resztę mogę z czystym sumieniem polecić, jednak jeśli nie jesteście do któregoś z tytułów przekonani to zapraszam do moich opinii na ich temat.



Mam nadzieję, że Wam październik minął równie dobrze jak mi. Wiem, że w tym miesiącu miały miejsce Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie, na które niestety nie miałam możliwości się wybrać. Oglądałam na Instagramie relacje z tego wydarzenia i momentami miałam wrażenie jakbym tam była ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails