środa, 31 marca 2021

Podsumowanie marca 2021

 
 
 
Kolejny miesiąc za nami. Czas leci nieubłaganie i mam wrażenie, że niestety im jestem starsza tym mija on coraz szybciej. Choć był to bardzo intensywny miesiąc to nie mogę twierdzić aby był kompletnie zły i spisany na straty. Udało mi się osiągnąć całkiem niezłe wyniki zarówno pod względem książkowym jak i filmowym. Serdecznie zapraszam Was na krótkie podsumowanie czytelniczo-filmowe miesiąca.
 
 
 
 Marzec książkowo
 
- liczba przeczytanych książek: 7
- łączna liczba stron: 2 436
 
W marcu trafiłam na lepsze i gorsze tytuły, jednak na żaden z nich nie mogę całkowicie narzekać i odradzać przeczytanie. Wreszcie udało mi się przeczytać całą trylogię 'Grisza' od Leigh Bardugo i w przyszłym miesiącu mam nadzieję, że będę się zachwycać również serialem :).
 
 
 
Marzec filmowo
 
- liczba obejrzanych filmów: 7
 
Niestety w przypadku filmów było bardziej różnorodnie. Trafił się jeden tytuł, który nie przypadł mi kompletnie do gustu ("Dzień na tak"), choć całe szczęście obejrzałam również kilka naprawdę dobrych filmów, jak chociażby "Geniusz". Intrygujący i zarazem niepokojący, przynajmniej biorąc pod uwagę aktualną sytuację, jest film z 2011 roku - "Contagion - Epidemia strachu". Polecam Wam go obejrzeć!
 
 
 
Mam nadzieję, że udało Wam się w ostatnim czasie trafić na jakieś perełki. Z chęcią dowiem się co Was w minionym miesiącu zachwyciło :).

4 komentarze:

  1. Nie pamiętam kiedy sama czytałam po 7 książek :D o filmach już nie wspomnę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz udaje się Ci czytać mniej czy więcej? Jakie jeszcze inne formy przyjemności sprawiają Ci radość :)?

      Usuń
  2. Oooo cała Grisha widzę nadrobiona przed serialem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe szczęście udało mi się całą trylogię nadrobić :). Mam nadzieję, że serial mnie nie zawiedzie.

      Usuń

Related Posts with Thumbnails