piątek, 26 marca 2021

'Dzień na tak' (Yes Day, 2021) - film

 





 


Allison i Carlos zawsze mają jedną odpowiedź na wszystkie pytania swoich dzieci i współpracowników - NIE. Próbując coś zmienić, postanawiają dać im w prezencie DZIEŃ NA TAK. Przez 24 godziny to małolaty mają ustalać reguły. Nikt jednak się nie spodziewa, że całą rodzinę czeka szalona przygoda w Los Angeles, która zbliży wszystkich do siebie bardziej, niż mogliby sobie wymarzyć.
 
 
 
 
 
 
     "Dzień na tak" to jeden z nowszych tytułów dostępnych na Netflixie. Potrzebowałam czegoś lekkiego i pozytywnego, a po tej komedii miałam nadzieję, że idealnie wstrzeli się w moje aktualne potrzeby. Oczekiwałam tylko dobrej rozrywki i niestety ogromnie się w tym przypadku rozczarowałam...
     Wychowywanie dzieci jest trudne, a mając ich aż trójkę jednym z najczęściej wypowiadanych słów jest "nie". Gdy Allison uświadamia sobie jaką tyranię zaprowadziła w domu, postanawia wraz z mężem wprowadzić tak zwany "Dzień na tak", gdzie to dzieciaki decydują tego dnia o wszystkim. Miałam nadzieję na lekką i niezobowiązującą komedię, dzięki której będę w stanie choć trochę się zrelaksować i odprężyć. Niestety podczas tego filmu przez większość czasu byłam sfrustrowana absurdami czekając aż to się wreszcie skończy zamiast uśmiechnięta. Humor nie do końca trafił w moje gusta a uśmiech ani razu nie pojawił się na mojej twarzy podczas seansu. Posiadanie dzieci zostało tu tak przedstawione, że w ogóle zniechęca do ich posiadania i utwierdza mnie w przekonaniu, że dzieci to małe diabły wcielone ;). Sama historia nie przekonuje mnie do siebie i nie do końca jestem pewna do kogo ona w ogóle jest kierowana.
     Gra aktorska to chyba największy atut tej produkcji. Choć nie porwała mnie ona na tyle abym miała zaraz pisać peany na cześć odtwórców tych bohaterów, tak nie jestem w stanie znaleźć w całości czegoś bardziej pozytywnego. Najnaturalniej wypadli według mnie najmłodsi aktorzy, a po tych trochę starszych oczekiwałabym czegoś na trochę lepszym poziomie.
     "Dzień na tak" to produkcja, która nie trafiła w mój gust. Oczekiwałam czegoś bardziej zabawnego, dzięki czemu będę w stanie odprężyć się po całym dniu i że choć na chwilę pojawi się na mojej twarzy uśmiech. Niestety zderzenie moich oczekiwań z rzeczywistością było dość brutalne i ze swojej strony nie mogę polecić tego tytułu z czystym sumieniem.
     Moja ocena: 3/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails