poniedziałek, 30 listopada 2020

Podsumowanie listopada 2020

 

 
 
Listopad był u mnie bardzo dziwnym miesiącem, choć te niektóre dość nietypowe wydarzenia chyba w dłuższej perspektywie mogę uznać za pozytywne. Pomimo to i tak cieszę się, że wreszcie dobiega końca... Jednak nie przedłużając serdecznie zapraszam Was na króciutkie i nietypowe ostatnimi czasy podsumowanie listopada.
 
 
 
 
Listopad książkowo
 
- liczba przeczytanych książek: 11
- łączna liczba stron: 3 888
 
Jestem ogromnie zadowolona z mojego wyniku czytelniczego w listopadzie. Jak na mnie udało mi się przeczytać dość sporo i jest tu wiele tytułów, które naprawdę były dobre, a nawet genialne! Jestem jedynie rozczarowana "Regułą 5 sekund" po której spodziewałam się znacznie więcej. Jednak pozostałe tytuły, jak "Żeby umarło przede mną", "Horyzont" czy też "Gorsza siostra", choć nie tylko te, to tytuły naprawdę warte uwagi!
 
 
 
Listopad filmowo
 
- liczba obejrzanych filmów: 0
 
No cóż, w tym miesiącu nie miałam całkowicie ochoty na filmy, co zdarza się u mnie bardzo rzadko. Może w najbliższym okresie się coś zmieni, jednak nic na siłę :). Jednak w przerwie od czytania czy prozy codziennego życia typu praca udało mi się obejrzeć kilka seriali, choć nie jestem pewna czy macie ochotę na taką tematykę na moim blogu. Dajcie znać czy chcielibyście, żebym pisała tu również o tej trochę krótszej formie.
 
 
Mam nadzieję, że w tym dziwnym okresie u Was wszystko w porządku i się trzymacie :). Jeśli trafiliście na jakieś perełki w ostatnim czasie to dajcie znać - z chęcią się z nimi zapoznam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails