czwartek, 30 września 2021

Podsumowanie września 2021

 
 
 
Wrzesień zbliża się już ku końcowi i naprawdę nie wiem kiedy mi ten czas tak szybko zleciał! Działo się w tym miesiącu u mnie bardzo wiele, więc mój wynik książkowy i filmowy nie jest aż tak imponujący jak w niektórych poprzednich okresach. Nie przedłużając, serdecznie zapraszam Was na krótkie podsumowanie września.
 
 
 
 
 
Wrzesień książkowo
 
- liczba przeczytanych książek: 7
- łączna liczba stron: 2 244
 
Książkowo wrzesień był dość mieszany. Największymi rozczarowaniami są dla mnie dwa tytuły - "Powolne spalanie" od Pauli Hawkins oraz "Nie ufam już nikomu" Klaudii Muniak. Niestety nie do końca spełniły one moje oczekiwania. Natomiast godna uwagi jest seria Joanny Szarańskiej 'Kalina w malinach' rozpoczynająca się od "I że ci nie odpuszczę", przy której nieźle się uśmiałam, oraz "Fakt, nie mit" z której można faktycznie wiele się dowiedzieć!
 
 
 
Wrzesień filmowo
 
- liczba obejrzanych filmów: 7
 
W przypadku filmów trafiłam zarówno na genialne produkcje jak i na coś co totalnie nie trafiło w moje gusta. Na pewno tytułem wartym uwagi jest "Wyznania gejszy" - moim zdaniem jest to naprawdę przepiękny i idealnie zrealizowany film, do którego chciałabym w przyszłości wrócić. Natomiast "Szkoła melanżu" to coś od czego zamierzam trzymać się z daleka, gdyż NIE są to kompletnie moje klimaty i mam nadzieję, że nie trafię już na nic podobnie złego w przyszłości.
 
 
Mam  nadzieję, że Wam minął ten miesiąc bezproblemowo. Jeśli trafiliście ostatnio na jakieś perełki to dajcie znać - z chęcią się z nimi zapoznam!

5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy blog, dodaję do ulubionych i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję. Mam nadzieję, że zostanie Pani na dłużej :).

      Usuń
    2. tak zostanę i zapraszam do mnie

      Usuń
  2. dobry wynik, żadnej z pozycji nie cytałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam powieści Joanny Szarańskiej! 'Kalina w malinach' na długo pozostanie w moim sercu :).

      Usuń

Related Posts with Thumbnails