poniedziałek, 26 lipca 2021

'Smok życzeń' (Wish Dragon, 2021) - film

 
 
 
 
 
W produkcji "Wish Dragon" wytwórni Sony Pictures Animation Din, uczeń z klasy robotniczej, który ma wielkie marzenia, ale skromne fundusze, oraz Long, cyniczny, ale wszechmocny smok, który spełnia życzenia, wyruszają przez współczesny Szanghaj w poszukiwaniu dawno zaginionej przyjaciółki Dina z dzieciństwa, Liny. W czasie tej podróży muszą odpowiedzieć sobie na niektóre z najważniejszych życiowych pytań - bo kiedy możesz poprosić, o co tylko chcesz, musisz zdecydować, co jest naprawdę ważne.






     Dawno nie oglądałam porządnej animacji, więc skusiłam się na jeden z niedawno dodanych na Netflixie tytułów, czyli "Smok życzeń". Nie do końca wiedziałam czego mogę się spodziewać, jednak całe szczęście w tym przypadku się nie zawiodłam!
     W pewnych okolicznościach Din znajduje lampę z magicznym smokiem, który może spełnić jego trzy życzenia. Chłopiec postanawia wykorzystać je do odnalezienia swojej przyjaciółki z dzieciństwa z którą kontakt się niestety urwał. Moim zdaniem jest to pełna przygód historia z bardzo ciekawie ukazanymi bardzo ważnymi wartościami. Nie było tu próby nachalnego wychowywania dzieci, lecz w subtelny sposób zostało pokazane jakie wartości w życiu są naprawdę ważne i nie zawsze chodzi tylko o pieniądze. Jak dla mnie była to porządnie przygotowana animacja, która faktycznie w zabawny sposób może ukoić nerwy nie tylko dzieciom ale również i dorosłym. Dzięki tej produkcji byłam w stanie nieco się rozerwać i oderwać od wszelkich własnych trosk życia codziennego. Nawet trzydziestoletnia ja podczas seansu byłam w stanie się nieźle bawić i w pewnym momencie uronić łezkę czy głośno się zaśmiać. Moim zdaniem każdy odnajdzie tu coś dla siebie.
     "Smok życzeń" to animacja, którą mogę Wam z czystym sercem polecić. Bardzo miło będę ją wspominać i z wielką chęcią za jakiś czas, czy to gdy będę miała gorszy moment czy po prostu dla relaksu, do niej powrócę. Jeśli jeszcze nie oglądaliście tej produkcji to gorąco zachęcam Was do jej nadrobienia! Ja kompletnie nie żałuję, że się na nią zdecydowałam.
     Moja ocena: 7/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails