sobota, 30 stycznia 2021

'Rodzina od zaraz' (Instant Family, 2018) - film

 


 
 
 
 
Kiedy Pete (Mark Wahlberg) i Ellie (Rose Byrne) postanawiają założyć rodzinę, trafiają w sam środek skomplikowanego, wymagającego świata adopcji. Wkrótce spotykają troje rodzeństwa, w tym zbuntowaną piętnastolatkę (Isabela Moner) i w ciągu jednego dnia z bezdzietnej pary stają się rodziną dla aż trojga dzieci. Teraz Pete i Ellie muszą szybko nauczyć się nawiązywać kontakt z dziećmi, aby stać się prawdziwą rodziną. Towarzyszy temu mnóstwo nieoczekiwanych, zabawnych sytuacji i zwrotów akcji. 
 
 
 
 
 
 
 
     Potrzebowałam ponownie czegoś lekkiego i przyjemnego na odprężenie po całym tygodniu, lecz nie będącego jednocześnie całkowitym badziewiem bez sensownej treści. Słyszałam kilka pozytywnych opinii o filmie "Rodzina od zaraz" i postanowiłam przekonać się czy przypasuje on również mi. Całe szczęście się nie zawiodłam!
     W pewnym momencie swojego życia Ellie i Pete postanawiają powiększyć swoją rodzinę. Decydują się na adopcję trójki rodzeństwa, którzy są w różnym wieku jak i na innym etapie rozwoju. Nowa rzeczywistość dla wszystkich potrafi być przytłaczająca, co doprowadza do przeróżnych sytuacji, nie tylko tych złych lecz również tych zabawnych i wywołujących ciepło w sercu. Przyznam, że spodziewałam się dobrej komedii obyczajowej i to właśnie dostałam. Historia przedstawiona w tym filmie wywołała we mnie wiele emocji, pomimo kilku dość trudnych momentów wielokrotnie pojawił się na mojej twarzy uśmiech. Według mnie wbrew pozorom jest to naprawdę ciepła historia, przy której można miło spędzić swój czas i zapomnieć choć na moment o własnych zmartwieniach.
     Gra aktorska - zasadniczo nie mam tu do czego się przyczepić. Co prawda żaden z aktorów nie zrobił na mnie aż takiego ogromnego wrażenia, abym miała potrzebę wyszukiwania kolejnych tytułów z ich udziałem, tak nie miałam ochoty wyłączenia tego filmu już po pierwszych minutach z powodu ich nienaturalności i nijakości.
     "Rodzina od zaraz" to moim zdaniem bardzo dobra komedia obyczajowa, która w moim przypadku pomogła choć na chwilę przestać się zamartwiać. Nie żałuję, że poświęciłam swój czas i kto wie, czy w przyszłości ponownie nie zdecyduję się sięgnąć po ten tytuł. Ze swojej strony mogę Wam polecić ten film jeśli potrzebujecie czegoś doraźnego na poprawę trochę gorszego nastroju.
     Moja ocena: 7/10.

2 komentarze:

Related Posts with Thumbnails