niedziela, 31 stycznia 2021

Podsumowanie stycznia 2021


 
 
Coraz częściej mam wrażenie, że czas pędzi jak szalony, przecież Sylwester jakby był dopiero wczoraj. Styczeń dobiega końca więc nie przedłużając serdecznie zapraszam Was na krótkie podsumowanie czytelniczo-filmowe. Choć moje wyniki nie są rewelacyjne to i tak jestem z nich zadowolona :).
 
 
 
 
 
Styczeń książkowo
 
- liczba przeczytanych książek: 5
- łączna liczba stron: 1 672
 
Najlepszą książką stycznia jest dla mnie pozycja "Wyznania gejszy". Żałuję jedynie, że dopiero teraz po nią sięgnęłam! Warte uwagi są również moim zdaniem "Mitologia słowiańska" oraz "Chcieć mniej. Minimalizm w praktyce" - obie naprawdę mnie wciągnęły i dały do myślenia, choć poruszana w nich tematyka jest zupełnie inna.
 
 
Styczeń filmowo
 
- liczba obejrzanych filmów: 5
 
Niestety pod względem filmowym nie było już tak pięknie. Trafiłam na niezbyt udaną moim zdaniem produkcję, czyli "Jak dogonić szczęście" - szczęścia podczas seansu nie zaznałam a za to w dużej mierze irytację... Jednak warte uwagi są dwa tytuły: "Klaus" oraz "Rodzina od zaraz". W obu przypadkach spełniły swoją rolę jaką od nich oczekiwałam.
 
Dodatkowo w styczniu obejrzałam cały pierwszy sezon serialu "Bridgertonowie". Wiele można tej produkcji zarzucić - dziury logiczne i błędne, czasem szkodliwe, rozumowanie ale wciągnęłam się i całość zobaczyłam w jeden weekend.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails