sobota, 21 lipca 2018

'To Each, Her Own' (Les goûts et les couleurs, 2018) - fim










Simone zbiera się na odwagę, aby przyznać przed swoją żydowską rodziną, że jest lesbijką. Niespodziewanie dla niej samej zaczyna ją jednak pociągać pewien Senegalczyk...









     Już kiedyś wspominałam u siebie na blogu, że uwielbiam francuskie komedie. "To Each, Her Own" co prawda jest komedią romantyczną, za którymi już niekoniecznie przepadam, to jednak postanowiłam dać jej szansę. Z ogromną nadzieją na dobry humor, znany mi z innych produkcji z tego kraju, obejrzałam ten film.
     Simone jest lesbijką i wraz ze swoją partnerką planują swoją przyszłość. Niestety ich relacje zaczynają się komplikować, gdy główna bohaterka poznaje pewnego przystojnego Senegalczyka o imieniu Wali. Sama historia została ciekawie skonstruowana, było wiele żarcików sytuacyjnych, momentów w których uśmiech mimowolnie pojawiał mi się na twarzy. Jedynie nie jestem przekonana do zakończenia, które było zagraniem typowym dla komedii romantycznych. Gdyby historię zakończyć kilka minut wcześniej, bez całej tej cukierkowej otoczki z happy endem, byłabym naprawdę zadowolona z fabuły. Niestety osoby cierpiące na homofobię mogą być nieco zbulwersowani tym filmem i jeśli ktoś nie toleruje innej orientacji lepiej, żeby za niego nie zabierał. Jest tutaj kilka scen które niektórym mogą się nie spodobać.
     Gra aktorska niestety nie porwała mnie swoją wybitnością. Niestety po niektórych aktorkach spodziewałam się nieco większego realizmu, lepszego wcielenia się w swoją rolę. W niektórych momentach miałam wrażenie, że drętwości i niezbyt wielkich chęci do wczucia się w sytuację w jakiej się znaleźli. Najlepiej wypadł w tej produkcji Jean-Christophe Folly, wcielający się w rolę Wiliego. Moim zdaniem jego postać była tutaj najbardziej przekonująca.
     Choć film "To Each, Her Own" nie jest idealny, mam do niego kilka uwag, to i tak całkiem dobrze mi się go oglądało. Na pewno nie jest on przeznaczony dla wszystkich widzów, jednak nie uważam aby był tak aż zły jak niektórzy o nim piszą. Ja nie żałuję swojego poświęconego wolnego czasu na tę produkcję :).
     Moja ocena: 6/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails