wtorek, 3 lipca 2018

'Swatamy swoich szefów' (Set It Up, 2018) - film










Dwójka asystentów, która ma już dość pracoholizmu swoich szefów, postanawia sprawić, by ich przełożeni się w sobie zakochali.










     Potrzebowałam lekkiego i relaksującego filmu, dzięki któremu trochę odpocznę od codziennych obowiązków. Mój wybór padł na jedną z nowości z Netflixa, czyli "Swatamy swoich szefów". Z nadzieją, że nie będzie to kolejna typowa komedia romantyczna zaczęłam oglądać i pozytywnie się zaskoczyłam.
     Kirsten i Rick to szefowie to ten najgorszy typ pracoholików, wręcz wyjęci z koszmarów większości pracowników. Ich asystenci, aby móc mieć własne życie, postanawiają zrobić wszystko by ich przełożeni się w sobie zakochali. Ich starania doprowadzają do różnych przedziwnych sytuacji, lecz czy faktycznie ich starania doprowadzą do tego co zaplanowali? Choć miałam nadzieję na dobry film, to nie spodziewałam się, że podczas seansu spędzę tak dobrze swój czas. Było wiele sytuacji, które faktycznie były humorystyczne i mogły wywołać u widza uśmiech na twarzy. Moim zdaniem więcej tu było żartów sytuacyjnych więc polecam poświęcić swoją uwagę temu filmowi a nie jako jedynie tło do innych obowiązków.
     Gra aktorska choć na bardzo dobrym poziomie to czegoś mi pod tym względem zabrakło. Jedyną aktorką, która idealnie wcieliła się w swoją postać i nie mam jej nic do zarzucenia to Lucy Liu, jako Kirsten. Moim zdaniem bardzo dobrze zagrała szefową niczym z piekła rodem, która może być koszmarem niejednego pracownika. Choć pozostali również dobrze wcielili się w swoje role to mieli niestety swoje gorsze sceny, przez co momentami coś mi zgrzytało.
     "Swatamy swoich szefów" jest całkiem dobrą komedią, która choć nie wyróżnia się zbytnio niczym szczególnym, to warto ją obejrzeć. Moim zdaniem warta jest poświęcenia naszego cennego czasu aby poprawić sobie humor :).
     Moja ocena: 7/10.

2 komentarze:

  1. Lubię niekiedy obejrzeć właśnie taki niezobowiązujący i zabawny film, który pozwoli mi się odprężyć po ciężkim dniu, dlatego zapisuję sobie ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails