piątek, 22 grudnia 2017

'Redystrybutorzy' (Redistributors, 2016) - film







Pracowniczka firmy zaopatrującej wojsko zostaje oskarżona o wyciek tajnych informacji. Uciekając przed tropiącymi ją byłymi żołnierzami, znajduje schronienie u brata, należącego do podziemnej grupy hakerskiej. Teraz musi dokonać wyboru między dawnym życiem w luksusie, a tajemniczymi Redystrybutorami.










     Film "Redystrybutorzy" wyskoczył mi raz na którejś ze stron jako polecany, więc postanowiłam go obejrzeń. Właściwie nie wiedziałam czego się od niego spodziewać, jednak nie sprawiło to, że spisałam go od razu na straty. Chciałam dać mu szansę, choć będąc już po seansie nie jestem tak do końca pewna czy było warto.
     Liz pracuje w dużej firmie, która zaopatruje w sprzęt wojsko. Niestety zostaje ona wrobiona i oskarżona o wyciek tajnych dokumentów. Podczas seansu miałam wrażenie, że oglądam raczej film sensacyjny, aniżeli thriller. Były pościgi, wypasiona broń, a brakowało tylko spektakularnych wybuchów. Nie mogłam się oprzeć wrażeniu, że sam klimat filmu jest bardzo podobny do książek jednego z dość znanych pisarzy. Mam na myśli Marca Elsberga, autora "Helisy" czy też "Zera". Sposób budowania napięcia, prowadzenia akcji w moim odczuciu zostały przedstawione w prawie bliźniaczym stylu, choć same historie są raczej różne.
     Gra aktorska nie powaliła mnie na kolana. Aktorzy występujący w tej produkcji nie wyróżnili się niczym szczególnym. Będąc już kilka dni po seansie nie byłabym w stanie określić czy dana osoba w ogóle tutaj grała, nie mówiąc już nawet aby wymienić z marszu kogokolwiek z nazwiska. Nie oczekuję samych czołowych aktorów, jednak miałam nadzieję na lepsze wcielenie się w swoje role.
     Wątpię abym ponownie obejrzała "Redystrybutorów". Dla mnie była to jednorazowa przygoda z tą historią, która nieszczególnie wyróżnia się na tle innych. Nie jestem pewna jak długo będę o niej jeszcze pamiętać, jednak nie zamierzam zbyt długo jej rozpamiętywać. Wątpię aby znalazł się ten film w którymkolwiek zestawieniu za rok 2017, czy to tych najgorszych czy najlepszych produkcji tego roku.
     Moja ocena: 5/10.

2 komentarze:

  1. Zazwyczaj podczas seansu bardzo zwracam uwagę na wcielanie się aktorów w rolę.
    Jak napisałaś o budowaniu napięciu to od razu przypomniał mi się film, który niedawno obejrzałam - ,,Cube". Aż kilka razy musiałam przerywać, żeby troszkę ochłonąć. Jednakże momentami aktorzy nie wykazali się perfekcją, to i tak ekranizację mogę zaliczyć do udanych :) Niespecjalnie przepadam za takimi fabułami jak w ,,Redystrybutorzy". Staram się raczej unikać. Chociaż może, gdy nuda przyciśnie, to obejrzę, żeby się samej przekonać ;)
    Wesołych Świąt! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaintrygowałaś mnie filmem 'Cube'. Jak tylko będę miała możliwość to go obejrzę aby wyrobić o nim własną opinię :).

      Usuń

Related Posts with Thumbnails