sobota, 30 grudnia 2017

Stosik książkowy 12/2017

Znów nadchodzi ten czas gdy miesiąc zaraz się skończy, więc pora podzielić się z Wami kolejnymi nowościami w mojej biblioteczce. O dziwo wszystkie pozycje to zakupy własne. Chyba byłam niegrzeczna w tym roku bo Mikołaj o mnie zapomniał... Obiecuję jednak, że jest to już ostatni stosik książkowy, przynajmniej w tym roku :).

Książki papierowe:


"Wiedżmin. Szpony i kły" Andrzej Sapkowski i inni
"Latarnia z Kiss River" Diane Chamberlain
"Dobra córka" Alexandra Burt
"Dawca przysięgi. Tom I" Brandon Sanderson

Nie mogło zabraknąć w mojej kolekcji najnowszego Wiedźmina. Jestem ogromną fanką tej serii więc mam nadzieję, że uda mi się w najbliższym czasie zabrać za tę pozycję. Również co do powieści Alexandry Burt mam ogromne wymagania, gdyż "Gdzie jest Mia?" tej autorki bardzo mi się spodobała.


E-booki


"Dom, którego nie było" Dorota Schrammek
"Rdza" Jakub Małecki
"Krzywda. Historia moich blizn" Eve Ainsworth

Czaiłam się na te pozycje już od jakiegoś czasu, a były na dobrej promocji i szkoda było ich nie zakupić :). Jestem w szczególności ciekawa twórczości Jakuba Małeckiego, o którym mam wrażenie, że jest ostatnio bardzo głośno.




"Psiego najlepszego" W. Bruce Cameron [RECENZJA]
"Saszeńka" Simon Montefiore

Kolejne trzy książki to same świąteczne powieści albo chociaż z zimą w tle. Dwie z nich już za mną a kolejna mam nadzieję, że umili mi najbliższe zimowe wieczory.

4 komentarze:

  1. "Rdza" jest bardzo dobrą powieścią. Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ogromne oczekiwania wobec tej książki i mam nadzieję, że się nie zawiodę :).

      Usuń
  2. Ja także bardzo lubię serię Wiedźmina, przeczytałam już dwa tomy i byłam zachwycona. Miałam w planach przeczytać książkę właśnie twórczości Brandona Sandersona ;) Ale posiadałam już za dużo zaplanowanych lektur.
    Życzę Ci udanego Nowego Roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie czeka już kilka książek Sandersona na półce, kolejne jego pozycje przybywają a ja nie przeczytałam jeszcze ani jednej. Mam nadzieję, że uda mi się to nadrobić w 2018 roku :).

      Usuń

Related Posts with Thumbnails