poniedziałek, 7 września 2015

'Życie nie gryzie' (Laggies, 2014) - film









Kiedy dorosła kobieta panikuje po zaręczynach i ucieka od chłopaka, poznaje nastolatkę, z którą się zaprzyjaźnia. 













     Film kilkukrotnie mignął mi gdy szukałam czegoś do obejrzenia. W końcu zabrałam się za tę produkcję. Sama nie wiedziałam czego mogę się spodziewać, znalazłam mało przydatnych opinii, więc moje oczekiwania też nie były wysokie. 
     Fabuła na pozór bardzo prosta. Jednak im bardziej zgłębiamy się w dalsze wydarzenia tym film zyskuje na wartości. Bardzo dobry miks dramatu, komedii i romansu. Nie były one na niskim, wręcz żenującym poziomie, tylko bardzo subtelnie podane widzowi. Jedyne co mogę jeszcze o tym filmie napisać, że jest on całkiem przyjemny w odbiorze i bardzo dobrze się go ogląda. 
     Gra aktorska na dobrym poziomie. Były momenty, które wydały mi się bardzo sztywne i w ogóle nie pasujące do postaci, lecz nie odebrały one w znacznym stopniu przyjemności z oglądania. Do doboru muzyki oraz scenerii nie mogę się przyczepić. 
     Film jest całkiem niezły. Moim zdaniem warto go obejrzeć. Nie jest to mało ambitne romansidło tylko bardzo dobrze wyważona produkcja, którą miło się ogląda o każdej porze.
     Moja ocena: 7/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails