poniedziałek, 28 lutego 2022

Podsumowanie lutego 2022

 
 
 
W tym roku luty nie był dla wielu z nas łatwy. Jednak ja nie czuję się odpowiednią osobą by komentować aktualną sytuację na świecie. Każdy z nas radzi sobie jak może. Ja aby trochę uspokoić swoje myśli i emocje uciekłam w świat książek, filmów oraz puzzli. Zapraszam Was na moje małe podsumowanie czytelniczo-filmowe mijającego miesiąca.
 
 
 
 
 
Luty książkowo
 
- liczba przeczytanych książek: 10
- łączna liczba stron: 3 692
 
Książkowo luty wypadł u mnie dość przeciętnie. O większości tytułów przeczytanych w tym miesiącu przypuszczam, że bardzo szybko zapomnę. Jednak na pewne wyróżnienie zasługuje powieść "Ryzykowny rzut" autorstwa Kennedy Ryan, która wywołała we mnie wiele emocji. Ta akurat historia pozostanie w mojej głowie na długo.
 
 
 
Luty filmowo
 
- liczba obejrzanych filmów: 5
 
W przypadku filmów obejrzanych w tym miesiącu to był ogromny rozstrzał. Godny polecenia jest jedynie tytuł "Tick, Tick... Boom!", który zrobił na mnie naprawdę spore wrażenie, choć nie jestem fanką musicali. Natomiast "Przez moje okno" to film, który kompletnie nie przypadł mi do gustu i odradzam jego oglądanie - przypuszczam, że u mnie trafi on do topki najgorszych obejrzanych filmów w tym roku. Pozostałe produkcje nie zapadły w mojej pamięci na tyle, abym mogła napisać o nich na ten moment coś więcej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails