poniedziałek, 31 sierpnia 2020

Podsumowanie sierpnia 2020



Kolejny miesiąc w tym szalonym roku dobiega końca. Doszło do mnie również to, że w sierpniu tego roku minęło już dziesięć lat od kiedy założyłam ten blog i zamieściłam na nim swój pierwszy post. Przyznam, że nie nawet nie wiem kiedy to wszystko zleciało! Jednak czas przejść do krótkiego podsumowania czytelniczo-filmowego sierpnia 2020. Zapraszam! 




Sierpień książkowo

- liczba przeczytanych książek: 6
- łączna liczba stron: 2 052

Niestety żadna z pozycji przeczytanych w sierpniu nie zrobiła na mnie aż tak ogromnego wrażenia jak się spodziewałam. Było kilka lepszych jak i gorszych tytułów, lecz nie jestem pewna czy którykolwiek z nich trafi do topki tych najlepszych przeczytanych w tym roku. Natomiast warte uwagi są na pewno "Rana" Wojciecha Chmielarza jak i "Co nas (nie) zabije. Największe plagi w historii ludzkości" Jennifer Wright.



Sierpień filmowo

- liczba obejrzanych filmów: 6
Filmowo sierpień również mnie aż tak bardzo nie oczarował. Choć znalazło się kilka tytułów, które sprawiły mi przyjemność to jednak nie były one aż tak dobre jak się spodziewałam po pierwszych częściach tych historii. Najlepsza chyba była dla mnie produkcja pt. "Gra tajemnic", którą jestem pewna, że chciałabym obejrzeć w przyszłości jeszcze raz. Jednak nie ma co aż tak narzekać - przynajmniej nie było żadnego zatrważającego gniota, przy którym żałowałabym, że go w ogóle widziałam i poświeciłam na niego swój czas. 
Mam nadzieję, że u Was sierpień zaowocował w znacznie więcej dobrych tytułów, które pozostaną z Wami na dłużej. 

4 komentarze:

  1. U mnie w sierpniu podobnie większość książek była przeciętna. Życzę zaczytanego września!

    Pozdrawiam
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również życzę zaczytanego września i oby ten miesiąc był lepszy :)!

      Usuń
  2. Chyba mam dużo braków w książkach i filmach, bo nic z przedstawionych pozycji nie czytałam ani nie oglądałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo po prostu zupełnie inne tytuły przykuwały Twoją uwagę :).

      Usuń

Related Posts with Thumbnails