środa, 27 stycznia 2016

'Praktykant' (The Intern, 2015) - film







Robert De Niro gra w filmie Bena Whittakera, 70-letniego wdowca, który odkrył, że emerytura nie jest wcale taka wspaniała. Dlatego wykorzystuje nadarzającą się okazję, aby wrócić do aktywnego życia i zatrudnia się jako starszy stażysta w redakcji strony internetowej poświęconej modzie, założonej i prowadzonej przez Jules Ostin.











     Od momentu gdy tylko zobaczyłam zapowiedź tego filmu wiedziałam, że będę chciała go obejrzeć. Niestety czasu nie było aby wybrać się na niego do kina ale wreszcie niedawno miałam okazję go zobaczyć. 
     70-letni emeryt, który nie może do końca odnaleźć się na swojej emeryturze, postanawia złożyć swoje podanie... na staż. Tak zaczynają się perypetie Bena w prężnie rozwijającej się firmie zajmującej się modą. "Praktykant" to bardzo ciepły film, który warto obejrzeć w zimowe popołudnie. Jedynie zakończenia spodziewałam się trochę innego, miałam nadzieję, że to właśnie główny bohater dostanie angaż na stanowisko, które frustrowało jego szefową. Również zbyt ckliwo została przedstawiona relacja Jules z jej mężem, lecz jedynie w nieznacznym stopniu wpłynęło to na odbiór całej produkcji.
     Gra aktorska - Robert DeNiro oraz Anne Hathaway w bardzo dobrej formie. Moim zdaniem idealnie dobrani do ról, które zagrali. Jednak to rola małej córeczki szefowej najbardziej mi się spodobała (jakkolwiek to zabrzmiało :P). Młoda aktorka dała sobie nieźle radę. Muzyka bardzo delikatna, wtapiająca się w tło. Ogólnie stworzona została bardzo dobra produkcja, bez rażących błędów, które by odbierały przyjemność z seansu. 
     Jak na amerykańską komedię to jestem bardzo z niej zadowolona. Co prawda nie jest to arcydzieło, lecz moim zdaniem warto obejrzeć, czy to samemu, czy w gronie znajomych. Poprawa nastroju, choć w minimalnym stopniu, gwarantowana.
     Moja ocena: 8/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails