środa, 15 lipca 2015

'Skubani' (Free Birds, 2013) - film


Nagrodzony Oscarem producent "Shreka" zaprasza na szaloną podróż w czasie w towarzystwie dwóch niedopasowanych indyków, które sprawią, że już żaden człowiek nie zrobi im koło pióra. Przezabawna animowana komedia o ptakach, które zamierzają zmienić bieg historii i sprawić, że indyki na zawsze znikną z ludzkiego jadłospisu. Ich motto to: INDYKA NIKT NIE TYKA! 
Jake i Reggie pochodzą z zupełnie odmiennych indyczych środowisk – jeden jest indykiem z wyższych sfer, a drugi ze zwykłego kurnika. Będą musieli jednak przezwyciężyć dzielące ich różnice i połączyć siły, bo historia stawia przed nimi wielkie wyzwanie. Muszą cofnąć się w czasie i tak namieszać w dziejach drobiu, aby indyk odtąd jawił się nie jako największy przysmak, ale najlepszy przyjaciel człowieka.






     Animację "Skubani" obejrzałam w ramach spędzania czasu ze swoją 'nieletnią' rodzinką. Niektóre tego typu produkcje są na prawdę niezłe. Niestety tym razem nie dostajemy tutaj wielu momentów, które wciągną widza. 
     Fabuła jak to w przypadku animacji. Miała być zabawna, wciągająca tych młodszych i czasem starszych, lecz coś nie wyszło. Oglądałam ten film w towarzystwie i większość czasu jednak ziewaliśmy albo zaczynaliśmy pogawędki. Każde zajęcie wydawało się być ciekawsze. Pomimo, że lubię od czasu do czasu obejrzeć sobie jakąś bajkę to ta historia nie jest udana. Jednym z nielicznych plusów tej produkcji jest dobrze dobrany polski dubbing. Jednak on sam nie wyciągnie na wysoki poziom całego filmu. 
     Raczej żałuję, że wybór padł akurat na tę animację. Można trafić na wiele lepsze bajki, które są lepiej wykonane i o wiele bardziej zabawne. Zbyt długo nie pozostanie ona w mojej pamięci.
     Moja ocena: 2/10.

2 komentarze:

  1. Dla mnie film okazał się dość ciekawą animacją :) W mojej skali ocen daje 7/10

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails