środa, 24 czerwca 2015

'Między nami seksoholikami' (Thanks for Sharing, 2012) - film








 Historia trójki osób uzależnionych od seksu, które starają się normalnie funkcjonować w społeczeństwie przy jednoczesnym zachowaniu wartościowych relacji. 












     Jak zwykle mając chwilę czasu zaczęłam się zastanawiać, który film obejrzeć. Padło na "Między nami seksoholikami". Nie miałam wobec niego jakichkolwiek wymagań, nie czytałam o nim żadnych informacji więc nie wiedziałam czego właściwie mogę się spodziewać. 
     Film przedstawia historie trzech osób, które zmagają się z uzależnieniem od seksu. Podejmowane przez nich działania przynoszą efekty z różnym skutkiem. Szczerze powiedziawszy jest to całkiem niezły film. Bardzo ciekawie połączyli elementy komedii z dramatem. Film nie był wulgarny, wszelkie elementy zostały doskonale wyważone w całej produkcji.
     Gra aktorska - najbardziej w całym filmie podobała mi się postać Neil'a, w którą wcielał się Josh Gad. Idealnie został on dobrany do tej roli. Reszta też całkiem dobrze sobie poradziła, nie było rażąco nijakich i drętwych momentów. 
     Produkcja bardzo dobrze sprawi się na leniwy wieczór. Przyjemny w odbiorze, nie nużący. Warto go obejrzeć mając chwilę wolnego czasu :).
     Moja ocena: 7/10.

2 komentarze:

Related Posts with Thumbnails