wtorek, 19 stycznia 2016

'Zanim się rozstaniemy' (Before We Go, 2014) - film






Kiedy ostatni pociąg z Nowego Jorku do Bostonu ucieka Brooke sprzed nosa, kobieta jest zrozpaczona. Na dodatek pada ofiarą kieszonkowców, którzy korzystając z dworcowego tłoku, kradną jej portfel. Z pomocą skazanej na długą, samotną noc w Nowym Jorku kobiecie przychodzi niespodziewanie Nick - muzyk zarabiający na życie grą na trąbce na dworcowym peronie. Czas, który spędzą razem czekając na poranny pociąg, całkowicie odmieni ich życie. 








      Na ten film trafiłam przypadkiem. Nie miałam wobec niego żadnych oczekiwań, jedynie aby miło spędzić czas w leniwą niedzielę. I do tego się on nadaje, choć pod względem akcji szału tutaj nie ma. 
     Fabuła z nie do końca wykorzystanym potencjałem. Niektóre sceny niestety zbyt przesłodzone i przewidywalne. Chociaż wbrew logice całkiem przyjemnie się oglądało. Film lekki a zarazem dający do myślenia. Gra aktorska na całkiem dobrym poziomie. Muzyka, scenografia odpowiednio dobrana do całego obrazu jaki został przedstawiony. 
     Sama nie wiem co mogę jeszcze tutaj napisać. Całkiem miło się oglądało w leniwą niedzielę aczkolwiek na długo nie pozostanie w mojej pamięci. Film raczej z tych bardziej nijakich i na szerszą opinię raczej nie zasługuje.
     Moja ocena: 6/10.

6 komentarzy:

  1. Na jakiś leniwy dzień to rzeczywiście dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa czy ktoś bardziej doceni ten film. Ale jak dla mnie jest to na leniwy dzień film idealny.

      Usuń
    2. A mnie film pozytywnie zaskoczył, może nie jest to kino wysokich lotów, ale też nie zaliczyłabym tego do taniej komedii romantycznej. Wydaje mi się, że porusza parę ważnych kwestii jak dokonywanie ważnych/życiowych wyborów, pogodzenie się z uczuciami czy motywację do działania, pokazując je w ciekawy sposób.

      Usuń
    3. Masz rację, że nie jest to tania komedia romantyczna. Chociaż w tym momencie, będąc już kilka miesięcy po seansie, prawie nic z tego filmu niestety nie pamiętam. Już bardziej pamiętam część filmów sprzed kilku lat.

      Usuń
  2. Lubię czasami obejrzeć jakiś niezobowiązujący i niewymagający film, więc możliwe, że kiedyś zerknę na ten. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails