piątek, 30 września 2022

Podsumowanie września 2022

 
 
Wrzesień się kończy, a ja się czuję ogromnie zmęczona psychicznie i fizycznie, choć nie działo się u mnie nic nadzwyczajnego. Nie spodziewałam się, że ostatni czas tak bardzo na mnie wpłynie. Również pod względem książkowym i filmowym, choć nie jest źle, to miałam cichą nadzieję na nieco lepszy wynik. Jednak w tym momencie nic już na to nie poradzę. Zapraszam Was serdecznie na moje krótkie podsumowanie książkowo-filmowe mijającego miesiąca.
 
 
 
 
Wrzesień książkowo
 
- liczba przeczytanych książek: 8
- łączna liczba stron: 2 980
 
Książkowo wrzesień wypadł dość przeciętnie. Żadna z przeczytanych przeze mnie pozycji nie zrobiła na mnie aż tak ogromnego wrażenia abym rozpamiętywała ją przez długi czas. Fakt, było miło, momentami nawet zabawnie, lecz czegoś mi w nich zabrakło do pełni szczęścia.
 
 
Wrzesień filmowo
 
- liczba obejrzanych filmów:
 
Filmowo, choć obejrzałam bardzo mało produkcji w tym miesiącu, było nieco lepiej jakościowo w tym miesiącu. Dwa tytuły bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły, czyli "Za duży na bajki" oraz "Dziewczyny z kalendarza", i ogromnie Wam je polecam!
 
 
 
A jak Wam minął wrzesień? Mam nadzieję, że nieco lepiej niż mi :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails