wtorek, 27 września 2022

Stosik książkowy Q3/2022

Choć powtarzam sobie, że nie powinnam kupować nowych książek, to zawsze znajdzie się tytuł, który ogromnie chce mieć na swojej półce. Nie mniej, już znacznie bardziej kontroluje swoje kompulsywne zakupy nowości wydawniczych. W ostatnich trzech miesiącach pojawiły się na mojej półce kolejne pozycje, które mam nadzieję, że mnie nie zawiodą. Serdecznie zapraszam Was na bookhaul!
 
 
 
Zakupy własne - KSIĄŻKI PAPIEROWE
 
 
 
"Spełniony sen" Izabella Frączyk
"Doskonała pomyłka" Katie Agnew
"Miłość w chmurach" Eithne Shortall
"Chłopiec jeden na milion" Monica Wood
"Już cię kiedyś kochałam" Katarzyna Misiołek
"Pozory" Agnieszka Lis
 

 
"Mała kawiarenka w Kopenhadze" Julie Caplin
"Gra na dwa fronty" Lily Lindon
"Horyzont zła" Haylen Beck
"Obsesja" Tara Isabella Burton
 
 
 
"Wysoka wrażliwość. Poradnik dla tych, którzy czują za dużo" Joanna Kozłowska
"Róża Sewastopola" Katharine McMahon
"Tajemnic Fleat House" Lucinda Riley
"Bez wstydu. Sekspraca w Polsce" Karolina Rogaska
"Głośnik w głowie" Aneta Pawłowska-Krać
"Tessa d'Urberville" Thomas Hardy
 
 
 
"Dar serca" Amanda Brooke
"Silna i wrażliwa. Przewodnik po wyznaczaniu granic" Nancy Levin
"Jesteś wystarczająca. Jak przestać się porównywać i być sobą" Maja Günther
"Zaakceptuj siebie. Jak zaprzyjaźnić się ze sobą i docenić swoją wartość" Silvia Congost
"Pozytywnie! Jak nie szukać dziury w całym" Anna Walewicz-Kuc
"Emocje i nastrój. Jak je zrozumieć i kształtować" Daniel Jerzy Żyżniewski
 
 
 
 
Widzicie może tytuł po który powinnam sięgnąć w pierwszej kolejności? Z chęcią dowiem się czy któraś z powyższych książek skradła Wasze serce :). Ja jestem ogromnie ciekawa każdej z tych pozycji, ale ich lektura dopiero przede mną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails