środa, 31 sierpnia 2022

Podsumowanie sierpnia 2022

 
 
Sierpień był dość dziwnym miesiącem. Z jednej strony cieszę się, że wreszcie się kończy, choć z drugiej strony minął stanowczo za szybko. Cokolwiek by się nie działo i tak się nie dogodzi ;). Czytelniczo i filmowo wypadł ten czas nie najgorzej, lecz miałam cichą nadzieję, że będzie równie owocny co lipiec. Niestety nieco mi teraz brakuje do tego wyniku. Nie przedłużając, serdecznie zapraszam Was na moje krótkie czytelniczo-filmowe podsumowanie miesiąca.
 
 
 
 
Sierpień książkowo
 
- liczba przeczytanych książek: 8
- łączna liczba stron: 3 408
 
Książkowo w tym miesiącu był całkowity misz-masz. Trafiły się zarówno dobre pozycje, o których będę długo pamiętać, jak i te które mocno mnie rozczarowały. Warta uwagi jest na pewno powieść Diane Chamberlain pt. "Na końcu ulicy" - czytało mi się ją świetnie. Również niczego sobie są książki Demet Altınyeleklioğlu ("W haremie" oraz "Czarna królowa"), które idealnie wstrzeliły się w moje aktualne potrzeby czytelnicze. Niestety nie obyło się bez pozycji, które nie trafiły w moje gusta, jak "Hush Hush", "Dla nas zawsze będzie lato" czy "Siostry" o których chciałabym jak najszybciej zapomnieć...
 
 
 
Sierpień filmowo
 
- liczba obejrzanych filmów: 4
 
Pomimo, że nie obejrzałam w sierpniu zbyt dużo filmów, tak również i tu, tak jak w przypadku książek, trafiłam na kompletne nieporozumienie, nijakie historie, jak i godny uwagi tytuł. Ze swojej strony stanowczo odradzam "Kolejne 365 dni", gdyż ta produkcja jest zupełnym nieporozumieniem. Natomiast, przynajmniej w moim odczuciu, warto poświęcić swój czas na "Ruby na ratunek" - naprawdę przyjemny i angażujący film familijny, który potrafi wzruszyć widza.
 
 
Mam nadzieję, że Wasz sierpień był udany i jeśli trafiliście na jakieś perełki w tym miesiącu to podzielcie się tytułami w komentarzu. Tym co powracają niedługo do szkoły życzę powodzenia i trzymam za Was kciuki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails