niedziela, 21 sierpnia 2022

"Egzorcyzmy Dory Wilk" Aneta Jadowska

 
 
 
 
Gdzie diabeł nie może, tam wiedźma pójdzie.
Droga do piekła jest wybrukowana trupami. Dora Wilk nie cofnie się przed niczym, by oddać sprawiedliwość ofiarom koszmarnego rytuału. Przeszuka ziemię, niebo i piekło, by znaleźć odpowiedzi i winnych.
Stawka rośnie, kiedy sama staje się ofiarą i desperacko potrzebuje pomocy. Tysiącletnie konflikty i zemsta zmienią na zawsze życie oblubienicy Baala.
Czy może zaufać dawnym sojuszom i starym przyjaciołom? I czy wszystkie demony da się wyegzorcyzmować?
Prędzej piekło zamarznie, niż Dora Wilk złoży broń!
Opis książki
 
 
 
 
 
Autor: Aneta Jadowska
Język oryginalny: polski
Kategoria: Literatura piękna
Gatunek: fantasy
Forma: powieść
Rok pierwszego wydania: 2014
Liczba stron: 528
Czas trwania: 15h 48m
Lektor: Joanna Osyda
 
 
 
     Powieść Anety Jadowskiej pt. "Egzorcyzmy Dory Wilk" to już piąty tom serii z Dorą Wilk w roli głównej. Pomimo, że nie jest to najwybitniejszy cykl z jakim przyszło mi się zmierzyć w swoim czytelniczym życiu to jednak wkręciłam się w wykreowany przez autorkę świat i z przyjemnością do niego powracam. Również w przypadku tej części całkiem nieźle spędziłam swój czas podczas lektury.
     Dora ponownie wpada w kłopoty, jednak tym razem nawet jej diabeł i anioł nie są w stanie uratować jej od koszmarnego rytuału, który zaplanowali dla niej okrutni wrogowie. Chcąc pomścić to co jej zrobili wiedźma poruszy każdy jeden zakątek by odnaleźć winnych... Przyznaję, że fabularnie najbardziej podobał mi się właśnie ten tom, gdyż więcej było akcji a Dora wreszcie nie została od razu uratowana w najbardziej newralgicznym momencie przez ukochanych mężczyzn. Dodatkowo mniej było tu wątków miłosnych i tej dziwnej relacji między wiedźmą, Mironem i Joshuą, co osobiście uważam za ogromny plus. Żeby nie było tak pięknie, było kilka momentów, które mi się nużyły i chciałam żeby wreszcie coś zaczęło się dziać, lecz koniec końców, w ogólnym rozrachunku uważam tę historię za całkiem udaną. Przynajmniej ja podczas zaznajamiania się z nią miło spędziłam swój wolny czas.
     Bohaterowie - można ich kochać albo nienawidzić, jednak skoro dobrnęłam już aż do piątego tomu to w pewnym stopniu się z nimi zżyłam i na swój sposób polubiłam. Co prawda nie są w stanie nauczyć się na własnych błędach, Dora chcąc nie chcąc nadal pcha się w sam środek kłopotów, jednak mają swój urok, dzięki czemu mam ochotę do nich powracać i śledzić ich intrygujące dalsze przygody.
     Styl autorki bardzo mi odpowiada, gdyż w lekki i ciekawy sposób potrafi stworzyć historię z magicznym klimatem, który do siebie przyciąga, nawet jeśli treść nie zawsze jest aż tak absorbująca. Jestem pewna, że moja przygoda z Panią Anetą Jadowską na tej pozycji się nie zakończy i już kilka kolejnych jej tytułów czeka grzecznie w kolejce. Lektorka w audiobooku dostępnym na Empik Go, czyli Pani Joanna Osyda, jest rewelacyjna i bardzo dobrze mi się słuchało tę pozycję w jej wykonaniu.
     "Egzorcyzmy Dory Wilk" to całkiem przyzwoita powieść, którą przyjemnie mi się poznawało. Po tym co tu dostałam jestem pewna, że sięgnę po kolejną część cyklu o wiedźmie i mam nadzieję, że będzie ona równie dobra. Nie żałuję, że poświęciłam na nią swój czas a jeśli nadal zastanawiacie się czy jest to historia dla Was gorąco zachęcam do sprawdzenia tego na własnej skórze.
     Moja ocena: 6/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails