środa, 15 czerwca 2022

"Podkręcony rzut" Kennedy Ryan

 
Niezwykle emocjonujący romans osadzony w świecie koszykówki i światowej mody.
KENAN
Rozwodnik sprzedany najsłabszej drużynie. Zdradzony, oszukany, wystawiony na pożarcie mediom.
Tak teraz wygląda moje życie, które posypało się w jednej chwili. Staram się poskładać je na nowo i ostatnią rzeczą, jakiej potrzebuję, jest ona. Dziki kwiat. Burza. Kobieta, której nie mogę się oprzeć.
Od momentu, kiedy nasze spojrzenia się spotkały, Lotus DePree nie opuszcza moich myśli. Jest ze mną dzień i noc. I choć obiecałem sobie, że już nigdy nie zaufam żadnej kobiecie, pragnę jej jak nikogo innego na świecie.
Nie chciałem tego, ale stało się. Postanowiłem podjąć to ryzyko.
LOTUS
Wojownik, koszykarz, ten, którego nazywają Gladiatorem. Kenan Ross wdarł się do mojego życia i usiłował nim zawładnąć, odkąd spotkaliśmy się po raz pierwszy.
Ale nie dam się tak łatwo. Kenan jest ostatnią osobą, której teraz potrzebuję. Staram się pokonać demony przeszłości i nie mam czasu użerać się z żadnym facetem. Nawet tak nieziemsko przystojnym i zniewalającym jak on. Poza tym nie ufam mu.
Niestety Kenan nie ustępuje. Stopniowo rozbija mur, który zbudowałam wokół siebie, i ani myśli się poddać.
Z czasem uświadamiam sobie, że nie chcę, aby przestawał.
Niech stara się dalej.
Może stanie się moim wybawieniem.
Opis książki
 
 
 
Autor: Kennedy Ryan
Tytuł oryginalny: Hook Shot
Język oryginalny: angielski
Tłumacz: Jendryszka Joanna
Kategoria: Literatura piękna
Gatunek: romans
Forma: powieść
Rok pierwszego wydania: 2019
Rok pierwszego wydania polskiego: 2021
Liczba stron: 472
 
 
 
     Powieść Kennedy Ryan pt. "Podkręcony rzut" to już trzeci tom serii 'Obręcze'. O ile pozycja "Ryzykowny rzut", czyli pierwsza część, zrobiła na mnie ogromnie pozytywne wrażenie tak druga, "Zablokowany rzut", była dla mnie wielką pomyłką... Z dużą rezerwą podchodziłam do tej trzeciej pozycji, jednak chciałam mieć ją już tak naprawdę jak najszybciej z głowy. Niestety również ona nie umywa się do pierwszego tomu i nie trzyma tak wysokiego poziomu jaki został pokazany na początku.
     Kenan i Lotus mają się ku sobie, jednak każde z nich ma trudną przeszłość i ciężko im stworzyć odpowiednią relację. Mężczyzna ma za sobą nieprzyjemny rozwód, a kobieta w dzieciństwie została wykorzystana i nie dostała wtedy odpowiedniej pomocy, co rzutuje na jej obecny stan. Poruszane tu tematy są ważne i nie do końca odpowiednie dla wszystkich czytelników, jednak zostały one częściowo potraktowane po macoszemu. O ile jestem jeszcze w stanie zrozumieć te emocje i przeżycia towarzyszące Kenanowi, tak to z czym musiała zmierzyć się Lotus było w moim odczuciu zbyt błaho ukazane i potraktowane ze zbyt małą dozą ciężkości takich przeżyć. Zdaje sobie sprawę, że każdy inaczej sobie radzi z tego typu tragedią, lecz tu kręciło się wszystko tylko wokół pożądania do nowego mężczyzny i dla zasady próbą powstrzymania rodzących się uczuć. Mi osobiście nie do końca pasuje taki sposób przedstawienia tematu, przez co nie byłam w stanie odpowiednio wczuć się w jej historię.
     Bohaterowie niestety znów nie zrobili na mnie aż tak dużego wrażenia jak oczekiwałam. Postać Kenanan jeszcze dawała radę i była całkiem dobrze wykreowana tak Lotus została zepchnięta na dalszy tor. Odniosłam wrażenie jakby autorce zabrakło już pomysłu na odpowiednie ukazanie kobiecej postaci z trudną przeszłością, a trzeba było po prostu kogoś stworzyć by koniec końców miał miejsce płomienny romans. Ja niestety jestem nieco rozczarowana postaciami jakie tu dostałam.
     Styl autorki - jako, że jest to już kolejna jej pozycja, z którą mam do czynienia wiedziałam czego mogę się spodziewać. W stosunkowo lekki sposób napisała tę historię, dzięki czemu byłam w stanie dobrnąć do końca, lecz w tym momencie nie jestem w stanie przyznać aby była ona tak przyjemna bym mogła napisać o niej coś więcej pozytywnego. E-book dostępny na Legimi został całkiem nieźle przygotowany i względnie dobrze współpracował z moim czytnikiem Kindle. W niektórych miejscach jednak zabrakło pewnego dopracowania by wszystko było idealnie i bez jakichkolwiek zarzutów.
     "Podkręcony rzut" to powieść, która miała ogromny potencjał, lecz nie został on w pełni wykorzystany. Nie spodziewałam się zbyt wiele, lecz pomimo to nadal czuję pewien niesmak po lekturze. W moim odczuciu mogłoby być znacznie lepiej...
     Moja ocena: 4/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails