czwartek, 30 czerwca 2022

Podsumowanie czerwca 2022

 
 
 
Cieszę się, że czerwiec wreszcie dobiega końca. Ostatnie miesiące były dla mnie dość ciężkie w życiu prywatnym i naprawdę wiele się działo. Jednak mam nadzieję, że wreszcie sytuacja nieco się unormuje i będę mogła znów poświęcić nieco więcej czasu na swoje hobby. Serdecznie zapraszam Was na moje skromne czytelniczo-filmowe podsumowanie czerwca.
 
 
 
 
Czerwiec książkowo
 
- liczba przeczytanych książek: 6
- łączna liczba stron: 2 532
 
Książkowo czerwiec wypadł u mnie dość przeciętnie, choć większość z tych tytułów idealnie wpasowała się w moje potrzeby czegoś lżejszego. Na pewno pozytywnym zaskoczeniem była dla mnie ponownie powieść Anny Craft "Jak nie zepsuć palanta. Instrukcja w 10 krokach", która swoją niebanalnością potrafiła oderwać mnie od codziennych problemów. Niestety nie obyło się bez rozczarowań w tym miesiącu. Największym była dla mnie pozycja "Kiedy złość rani. Jak uciszyć wewnętrzne burze?", której treść jest w bardzo małym stopniu pokrywająca się z tytułem...
 
 
Czerwiec filmowo
 
- liczba obejrzanych filmów: 3
 
Filmowo, choć tytułów jest bardzo mało, było nieco lepiej niż książkowo. "Luca" to genialna animacja do której chciałabym w przyszłości powrócić. "Cruella" też zrobiła na mnie bardzo pozytywne wrażenie, choć spodziewałam się czegoś więcej. Niestety najsłabszą produkcją było "Moje wspaniałe życie", które pod względem historii nie pozostanie w mojej pamięci na długo...
 
 
Mam nadzieję, że Wasz czerwiec był lepszy od mojego. Jeśli trafiliście ostatnio na jakieś tytuły warte uwagi to podzielcie się nimi w komentarzu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails