środa, 8 czerwca 2022

"Jak nie zepsuć palanta. Instrukcja w 10 krokach" Anna Craft

 
 
 
Uparty wizjoner, zdeterminowana specjalistka i...uczucie, którego nie da się powstrzymać!
Chociaż Rose Sullivan nie pracuje już w Stackhouse i wydawałoby się, że drogi jej oraz Alexa się rozeszły, oboje niespodziewanie stają do walki o wymarzone zlecenie – realizację gigantycznej kampanii dla potentata sportowej marki odzieżowej. Obie strony są przekonane o swoim zwycięstwie w przetargu – jednak do czasu… Zleceniodawca stawia sprawę jasno: albo ich firmy będą ze sobą współpracować, albo z kontraktu nici. Czy w tej sytuacji dawni współpracownicy zdołają poskromić emocje i zachować profesjonalizm, czy może jednak dadzą o sobie znać zadawnione urazy i... uczucia?
Opis książki
 
 
 
 
 
Autor: Anna Craft
Język oryginalny: polski
Kategoria: Literatura piękna
Gatunek: romans
Forma: powieść
Rok pierwszego wydania: 2022
Liczba stron: 436 
 
 
 
     Powieść Anny Craft pt. "Jak nie zepsuć palanta. Instrukcja w 10 krokach" to kontynuacja "Jak naprawić palanta. Instrukcja w 10 krokach" która niedawno bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Miałam nadzieję, że również w tym przypadku będę w stanie dobrze się bawić podczas lektury i czerpać z niej po prostu przyjemność. Całe szczęście się nie zawiodłam.
     Pomimo, że Rose już nie pracuje w Stackhouse i jej drogi pozornie się z tą firmą rozeszły ponownie wpada na swojego byłego szefa. Była oraz obecna firma w której dziewczyna pracuje konkurują ze sobą o pewne zlecenie, jednak okazuje się, że mają wspólnie współpracować... Wiele niedopowiedzeń, dawnych uraz a pomimo to emocje między Rose a Alexem sięgają zenitu, więc można szykować się na ogromną dawkę wrażeń. Ponownie muszę przyznać, że pozytywnie się zaskoczyłam tym co tu dostałam. Choć opis fabuły może wydawać się dość błahy i powtarzalny, tak to jak została ta historia ograna naprawdę przypadł mi do gustu. Dodatkowo ogromna dawka humoru, który całkowicie do mnie trafił i zawładną moim sercem, jest ogromnym plusem tej pozycji. Wielokrotnie pojawiał się na mojej twarzy uśmiech, a emocje które towarzyszyły mi podczas lektury pozostają na długo, nawet po zakończeniu tej powieści. Pomimo, że nie jest to ambitna literatura wysokich lotów, tak jednak potrzebowałam czegoś tak lekkiego i zabawnego w ostatnim czasie. Ja jestem tą historią oczarowana, gdyż idealnie wstrzeliła się w moje potrzeby czytelnicze.
     Bohaterowie zostali w moim odczuciu bardzo dobrze wykreowani. Każda postać miała swój charakter i wyróżniała się na tle innych, nawet tych z innych pozycji. Na pewno nie może być mowy o myleniu się z kimkolwiek innym. Choć minęło już kilka dni od lektury nadal siedzą w mojej pamięci i wciąż o nich rozmyślam. Z jednej strony chciałabym kolejną część z tymi bohaterami, gdyż się z nimi bardzo zżyłam, choć mam pewne obawy, czy to jednak nie byłoby zbyt wiele.
     Styl autorki jak dla mnie bardzo lekki i przyjemny w odbiorze. Potrafiła w zabawny sposób ograć tematy, które wielokrotnie pojawiały się w innych pozycjach. Tutaj całe szczęście nie ma mowy o sztampowości. Z wielką chęcią sięgnę po inne pozycje tej autorki jeśli pojawią się na rynku i mam nadzieję, że nie będę musiała na nie aż tak długo czekać. E-book dostępny na Empik Go został bardzo dobrze przygotowany i idealnie współgrał z moim czytnikiem.
     "Jak nie zepsuć palanta. Instrukcja w 10 krokach" to powieść, która była w stanie poprawić mi humor w gorszym okresie i już od pierwszych stron wciągnąć bez reszty. Niech tytuł Was nie zniechęca, gdyż sama historia jest naprawdę warta uwagi. Jeśli szukacie przyjemnej, ale nie głupiej, lektury to gorąco polecam Wam tę powieść!
     Moja ocena: 6/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails