wtorek, 28 czerwca 2022

Stosik książkowy Q2/2022

Czerwiec niedługo się skończy, zaraz połowa roku będzie za nami. Naprawdę mam wrażenie, że im jestem starsza tym czas leci coraz szybciej. Czuję się tak jakbym wczoraj pokazywała Wam ostatnie zdobycze książkowe, a od ostatniego razu minęły aż trzy miesiące! Teraz tylko mam nadzieję, że uda mi się również znaleźć w niedalekiej przyszłości czas na szybkie przeczytanie kolejnych nowości na moich półkach. Nie przedłużając - serdecznie zapraszam Was na moje zdobycze książkowe z drugiego kwartału 2022 roku.
 
 
 
Zakupy własne - KSIĄŻKI PAPIEROWE
 
 
"Tycipaństwa. Księżniczki, bitcoiny i kraje wymyślone" Maciej Grzenkowicz
"11 września. Dzień, w którym zatrzymał się świat" Mitchell Zuckoff
"Ostatni trop.Tajemnica zaginięcia sióstr Lyon" Mark Robert Bowden
"Co się stało w Jonestown? Sekta Jima Jonesa i największe zbiorowe samobójstwo" Jeff Guinn
"Powiedziała. Śledztwo, które zdemaskowało Harveya Weinsteina i zapoczątkowało ruch #metoo" Jodi Kantor, Megan Twohey
 

 
"Nomadland. W drodze za pracą" Jessica Bruder
"Wyniosłe wieże. Al-Kaida i atak na Amerykę" Lawrence Wright
"Laleczki skazańców. Życie z karą śmierci" Linda Polman
 

 
"Czarne skrzydła czasu" Diane Setterfield
"Trzynasta opowieść" Diane Setterfield
"Oberża na pustkowiu" Daphne du Maurier
"Moja kuzynka Rachela" Daphne du Maurier
"Frankenstein" Mary Shelley
 
 
 
E-BOOKI
 
 
"Alpaka czułości" Joanna Szarańska
"Denat wieczorową porą" Aneta Jadowska
"Skazanie" Remigiusz Mróz
 
 
 
Na ten moment nie żałuję zakupu żadnego z powyższych tytułów. Mam nadzieję, że tak samo będzie jak już wreszcie będę po lekturze wszystkich tych pozycji. Co polecacie przeczytać w pierwszej kolejności :)?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails