sobota, 30 kwietnia 2022

Podsumowanie kwietnia 2022

 
 
 
Kwiecień był u mnie bardzo dziwnym a zarazem intensywnym miesiącem. Miało miejsce wiele nieprzewidzianych spraw z którymi przyszło mi się zmierzyć. Jednak pomimo wszystko udało mi się również co nieco sięgnąć po kojącą mnie rozrywkę, czyli książki, filmy, puzzle i seriale. Nie przedłużając - zapraszam Was na moje krótkie czytelniczo-filmowe podsumowanie mijającego miesiąca.
 
 
 
 
 
Kwiecień książkowo
 
- liczba przeczytanych książek: 8
- łączna liczba stron: 3 192 
 
Książkowo niestety nie udało mi się trafić na zbyt dużo zapadających w pamięci historii. "Zablokowany rzut" oraz "Jak nie zostałam influencerką" to pozycje które mocno mnie w tym miesiącu rozczarowały i mam nadzieję, że zapomnę o nich bardzo szybko. Niemniej jednak moim zdaniem warto zwrócić uwagę na książkę Marioli Kłodawskiej, czyli "Wokół zbrodni", która to wciągnęła mnie już od pierwszych stron. Również całkiem udaną pozycją jest według mnie "Złodziej dusz" Anety Jadowskiej i zamierzam kontynuować swoją przygodę z tą autorką.
 
 
 
Kwiecień filmowo
 
- liczba obejrzanych filmów: 4
 
Filmów nie obejrzałam w tym miesiącu zbyt wiele. Niemniej jednak "Jak wytresować smoka 2" oraz "Legalna blondynka 2" to produkcje, które idealnie się u mnie sprawdziły i wstrzeliły w moje aktualne potrzeby. Dzięki nim mogłam miło spędzić swój czas i nieco się rozerwać. Pozostałe dwa tytuły to kompletnie nie moje klimaty i nie zapadły w mojej pamięci.

Obejrzałam również wreszcie drugi sezon serialu "Emily w Paryżu". Ot, jest to dla mnie po prostu całkiem przyjemna i niezobowiązująca rozrywka, która umiliła mi kilka wieczorów :).


Mam nadzieję, że u Wasz kwiecień był pozytywny i trafiliście na wiele perełek książkowych czy też filmowych. Jeśli znacie jakieś pozycje warte uwagi to dajcie znać w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails