piątek, 7 sierpnia 2015

'I wszystko lśni' (Sunshine Cleaning, 2008) - film





Film opowiada o trzydziestoletniej kobiecie, która zmarnowała życie na serię nieudanych związków i bezowocną pomoc młodszej siostrze. Kiedyś miała przez sobą świetlaną przyszłość, jednak pechowe decyzje i stawianie potrzeb innych ponad swoimi, sprawiło, że straciła swoją wielką szansę.
Teraz, aby zapewnić swojemu ośmioletniemu synowi lepszy start, chce go wysłać do prywatnej szkoły. Żeby zdobyć pieniądze, decyduje się na założenie wraz z siostrą własnego przedsiębiorstwa.









     Ostatnio w leniwy weekend wreszcie zabrałam się za film, który od dawna zamierzałam obejrzeć a ostatnio jakoś był pomijany przy moim wyborze. Nastąpiła nareszcie ta chwila i zabrałam się za produkcję "I wszystko lśni" z Amy Adams oraz Emily Blunt w rolach głównych. 
     Film opowiada historię dwóch sióstr, które pod wpływem pewnych zdarzeń zaczęły prowadzić własny biznes, sprzątając krwawe miejsca. Muszę przyznać, że film bardzo ciekawie został przedstawiony. Idealne połączenie komedii z dramatem. Niczego nie było za mało ani za dużo. Bardzo dobrze wyważone te dwa elementy sprawiły, że film oglądałam z ogromnym zaciekawieniem. Były momenty w których miałam uśmiech na twarzy aby zaraz potem mieć łzy w oczach. Niby prosta fabuła ale mocno oddziałuje na widza. 
     Gra aktorska - kolejny film w którym aktorzy wypadli na prawdę nieźle. Były momenty drętwe aczkolwiek wtedy pasujące do samej sytuacji. Aktorkę Emily Blunt kojarzę głównie z filmu "Diabeł ubiera się u Prady", gdzie wypadła niestety średnio, natomiast tutaj przyjemnie się ją oglądało. 
     Polecam ten film. Idealnie nadaję się on na każdą okazję, czy to wieczór ze znajomymi, czy leniwą niedzielę w samotności. Osobiście żałuję, że ta produkcja jest taka krótka, choć może gdyby ją rozciągnęli to wlokłaby się i nie zrobiona tak dobrze.
     Moja ocena: 9/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails