sobota, 20 czerwca 2015

'Pewnego razu w Rzymie' (When in Rome, 2010) - film





Pewna pani kustosz z Nowego Jorku jest rozczarowana nieudanymi związkami i miłością. Dziewczyna wybiera się na wycieczkę do Rzymu, a na pamiątkę wakacji zabiera kilka monet ze słynnej fontanny miłości. Po powrocie do domu okazuje się, że nie za bardzo potrafi poradzić sobie z nieoczekiwanym nadmiarem zakochanych w niej konkurentów czekających u jej drzwi...










     Komedie romantyczne to filmy, które zazwyczaj nie przypadają mi do gustu. Jednak zawsze jeszcze mam nadzieję, że przedstawiona historia będzie inna niż pozostałe. Nie wiem ile razy już sobie obiecywałam, że nigdy więcej takich produkcji ale jak widać nie bardzo wychodzi ;). 
     Fabuła filmu bardzo prosta, do bólu schematyczna i mało śmieszna. Miała to być komedia a niestety bardzo mało tych elementów komediowych było. Musical też to nie jest ale taneczno-muzyczną szopkę na koniec musieli dodać... Jedyna scena, która wywołała jakkolwiek pozytywne wrażenie to gdy piątka ludzi siedziała w małym żółtym samochodziku. Jednak też szału nie było, czterech liter mi "nie urwało". 
     Gra aktorska też nie zachwycała. Co prawda nie było drętwych momentów ale odniosłam wrażenie, że wszyscy grają nijako. Nawet muzyka, do której ktoś się chyba przyłożył, to tutaj ginęła w tłumie przeciętności.
     Jedyne co mi się podobało w tym filmie to niektóre kiecki. Ale nawet dla nich film nie jest wart obejrzenia. Nie polecam, chyba, że ktoś ma takie jak ja skłonności do popełniania wielokrotnie takiego błędu jakim są komedie romantyczne ;).
     Moja ocena: 1/10.

2 komentarze:

  1. Z czystej ciekawości obejrzę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przygotuj się na dużą dawkę 'żałosności' zaserwowanego przez ten film :)

      Usuń

Related Posts with Thumbnails