piątek, 31 sierpnia 2018

Podsumowanie sierpnia 2018


Dziś ostatni dzień sierpnia więc nadszedł czas na podsumowanie. Bez zbędnego przedłużania zapraszam Was na mój szybki 'przegląd' książkowo-filmowy miesiąca.


Sierpień książkowo

- liczba przeczytanych książek: 5
- łączna liczba stron: 1878

Myślałam, że ten miesiąc będzie bardziej udany. Niestety myliłam się, choć natrafiłam na cudowną powieść, która pozostanie w mojej pamięci na długo. Mam tu na myśli "Kirke" Madeline Miller - wiem, że nie wszyscy zachwycają się nią tak mocno jak ja, jednak osobiście jestem nią oczarowana.


Sierpień filmowo

- liczba obejrzanych filmów: 5
 
Pod względem filmowym sierpień też nie wypadł jakoś spektakularnie. Obejrzałam jedną całkowitą porażkę ("Ojciec roku"), jednak niektóre produkcje pozytywnie mnie zaskoczyły. Nie sądziłam, że "Sekretne życie zwierzaków domowych" czy "Gorzka siedemnastka" tak mi się spodobają, gdyż podchodziłam do tych filmów w dość sceptyczny sposób.



Jestem ciekawa jak Wam minął sierpień. Dajcie znać w komentarzu czy trafiliście na jakąś perełkę w tym miesiącu :). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails