wtorek, 5 września 2017

'Śmiertelnie seksowna' (Drop Dead Sexy 2005) - film





Opowieść o dwóch niezbyt rozgarniętych facetach z prowincji: Franku - farciarzu uważającym się za mądrego i Edim - grabarzu który nie ma co do swojej inteligencji wątpliwości. Postanawiają odmienić swój los poprzez interesy z mafią. Niestety gdy wybucha ciężarówka z przewożoną kontrabanda mają poważne problemy, dlatego postanawiają wykopać zwłoki żony biznesmena na których powinien znajdować się wielce wartościowy naszyjnik.








     Ostatnio mam 'szczęście' do natrafiania na różne dziwne filmy. Przeszukując internet z nadzieją na intrygującą produkcję natknęłam się na "Śmiertelnie seksowną". Jest to podobno komedia, lecz czy rzeczywiście zasługuje na to miano?
     Historia przedstawia dość specyficzne losy dwójki znajomych. Niestety na tym kończy się moja umiejętność dobrego opisywania treści tak durnych filmów jak ten aby nie zaspojlerować tego co możemy tutaj znaleźć. Na pewno nie nazwałabym tej produkcji komedią. Choć miała ona pewien pomysł, to niestety nie został on odpowiednio zrealizowany. Podczas seansu nie zaśmiałam się ani razu, na mojej twarzy nie zagościł uśmiech a raczej miałam ochotę ziewać. Jestem ciekawa co musiał brać/pić człowiek, który tworzył scenariusz do tego filmu, gdyż takich tekstów dawno nie słyszałam. Już mniej więcej po dwudziestu minutach włączyłam dość spore przyspieszenie, aby krócej się męczyć oglądając to coś.
     Gra aktorska na bardzo przeciętnym poziomie. Co prawda nie znajdziemy tutaj nazwisk z pierwszych stron gazet, którzy mogliby podnieść tutaj dość sporo walor estetyczne, jednak każdemu należy dać szansę. Niestety aktorzy raczej marnie wcielali się w swoje role, a postacie, które wykreowali nie były zbyt interesujące. Jestem zawiedziona tym aspektem filmu, choć nie był aż tak zły jak fabuła...
     Jestem pewna, że nigdy więcej nie powrócę do tego filmu. Jeśli macie ochotę na złą produkcję to możecie być pewni, że "Śmiertelnie seksowna" spełni wasze oczekiwania. Ja jestem na nie.
     Moja ocena: 3/10.

2 komentarze:

  1. Skoro ta produkcja wypada tak słabo - podaruje ją sobie. Wolę czas inaczej zadysponować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już chyba nawet siedzenie i nic nie robienie przy tym filmie wydaje się być ciekawą opcją ;).

      Usuń

Related Posts with Thumbnails