piątek, 29 września 2017

Stosik książkowy 9/2017

Wrzesień prawie się skończył a u mnie po raz kolejny zawitały nowe książki. Co prawda trochę mniej niż w zeszłych miesiącach jednak nadal coś nowego do mnie wpadło.

Oto książki w wersji papierowej:


"To, co nas dzieli" Anna McPartlin
"Wojna Winstona" Michael Dobbs
"Księga cmentarna" Neil Gaiman

Każda z tych pozycji z jakiegoś powodu mnie zainteresowała i postanowiłam je zakupić. Całe szczęście udało mi się je upolować na dość sporych promocjach. W szczególności książka M. Dobbsa w twardej oprawie, która miała ponad pięćdziesiąt procent zniżki - grzech było nie brać.


Nie obyło się również bez e-booków:

"Lokatorka" JP Delaney [RECENZJA]
"Sekretna kolacja" Raphael Montes

Były to tak zachwalane pozycje, że aż sama chciałam się przekonać o co tyle szumu. Jednak nie jestem aż tak zachwycona tymi pozycjami, które już zdążyłam przeczytać abym myślała o nich w wersji papierowej.

Mam jeszcze kilka książek, które chciałabym kupić więc zapewne kolejny stosik pojawi się w przyszłym miesiącu :).

8 komentarzy:

  1. Mam ochotę na książkę McPartlin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zachwycona dwoma poprzednimi pozycjami tej autorki, więc nie mogłam przejść obojętnie wobec tej najnowszej :). Mam nadzieję, że się nie zawiodę.

      Usuń
  2. Czytałam tylko "Bad Mommy", ale intryguje mnie jeszcze "Sekretna kolacja".

    OdpowiedzUsuń
  3. ,,To co nas dzieli" chciałabym przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, chyba w najbliższej przyszłości się już za nią zabiorę :).

      Usuń
  4. Ja słyszałam, że Sekretna kolacja to ogień. Rozejrzę się za nią, żeby się przekonać.
    Bad mommy była ok, ale szału nie było.

    BookeaterReality

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O "Sekretnej kolacji" też wiele już słyszałam. Jestem ciekawa czy mi się spodoba :).

      Usuń

Related Posts with Thumbnails